Skip to main content
Beantwoord

Internet valt steeds weg bij WiFi via Experia V10a

• January 19, 2022
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Internet valt continue weg, maar niet voor alle websites. Telegraaf.nl wel bereikbaar, nu.nl niet, bijvoorbeeld. Ook de router zelf is dan niet bereikbaar via https://mijnmodem.kpn/login.htm. Het rare is dat ik die websites dan wel via iPhone kan benaderen, maar niet via de laptops (twee Apples, een Dell, 3 HPs, sommige mijn eigendom, sommige van klanten en door hun ingesteld). Alle laptops hebben op andere locaties nooit problemen met internet, alleen thuis.

Ik heb wat posts gezien met vergelijkbare stekking, maar geen simpele oplossing gezien. Ik zou graag hiermee geholpen worden.

Roy

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @royvdk, welkom hier.

Je geeft aan dat het internet wegvalt, maar niet voor alle sites. Dat is wel gek. Zowel laptops als telefoon zijn dan met de wifi verbonden? iPhone heeft niet wifi assistentie aanstaan? Dus als de wifi wegvalt dat deze verder gaat op mobiele data?

En valt verder de tv ofzo ook weg? Heb je de netwerken op de computers al eens vergeten? Het modem opnieuw opgestart

Valt het ook weg als je de laptop met een kabel aan het modem hangt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2022

Hoi @royvdk, welkom hier.

Je geeft aan dat het internet wegvalt, maar niet voor alle sites. Dat is wel gek. Zowel laptops als telefoon zijn dan met de wifi verbonden? iPhone heeft niet wifi assistentie aanstaan? Dus als de wifi wegvalt dat deze verder gaat op mobiele data?

En valt verder de tv ofzo ook weg? Heb je de netwerken op de computers al eens vergeten? Het modem opnieuw opgestart

Valt het ook weg als je de laptop met een kabel aan het modem hangt?