Skip to main content

Ik heb een experia box v8 ik wil die graag omruilen naar een v10 omdat, Mijn internet steeds weg valt en hele trage internet levert ik sta in de keuken 5 meter en mijn internet valt weg.

 

Groet,

Samiullah

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Samiullah, welkom! Om je goed te kunnen helpen en om ons forum overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic van je reactie gemaakt. Rot dat je internetverbinding wegvalt en traag is. Het kan met de Experia Box te maken hebben, maar het kan verschillende oorzaken hebben. Daarom moeten we er samen naar kijken om bij de oorzaak te komen.

Hoe maak je gebruik van internet, draadloos via WiFi of ook via een internetkabel? Welke snelheid haal je, als je een speedtest doet? Op welke apparaten ervaar je het trage en wegvallen van internet? Heb je daarnaast onze WiFi manager al eens doorlopen? Deze handige servicetool helpt je om stap voor stap je verbinding te controleren en verbeteren. WiFi is draadloos en doordat 't door de lucht gaat erg vatbaar voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Hierdoor is het belangrijk dat je de instellingen van jouw Experia Box zo optimaal mogelijk instelt. De WiFi manager helpt je hiermee, ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.


Ik gebruik mijn wifi via draadloos wifi. Ik heb al een speedtest gedaan de speedtest is ook heel laag. Download en upload. De appraten die ik gebruik op mijn wifi zijn telefoons en een tv. Ik denk dat het echt door het box komt omdat die best wel jaren oud is.


Ik gebruik mijn wifi via draadloos wifi. Ik heb al een speedtest gedaan de speedtest is ook heel laag. Download en upload. De appraten die ik gebruik op mijn wifi zijn telefoons en een tv. Ik denk dat het echt door het box komt omdat die best wel jaren oud is.

Dat is goed om te weten. Zoals ik al aangaf kan het verschillende oorzaken hebben, kan je daarom mijn vragen hierboven beantwoorden? Dan kijken we vanaf daar verder.

…...Welke snelheid haal je, als je een speedtest doet? Op welke apparaten ervaar je het trage en wegvallen van internet? Heb je daarnaast onze WiFi manager al eens doorlopen? Deze handige servicetool helpt je om stap voor stap je verbinding te controleren en verbeteren. WiFi is draadloos en doordat 't door de lucht gaat erg vatbaar voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Hierdoor is het belangrijk dat je de instellingen van jouw Experia Box zo optimaal mogelijk instelt. De WiFi manager helpt je hiermee, ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.

 


@Samiullah Ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat dit een goed teken is. Anders weet je me hier te vinden en zie ik graag je reactie op mijn vragen en tips tegemoet!