Skip to main content

Ja het is 2 dagen goed gegaan. Heb nu ander probleem, internet valt steeds weg. Op dinsdag een monteur langs geweest na veel bellen en zelf proberen het op te lossen. Maar hij kon het ook niet vanuit mijn huis  oplossen. Nu zit ik al de hele week zonder internet.  Pfff heb nu al spijt van overstap naar KPN. 

 

*admin: afgesplitst

Ja het is 2 dagen goed gegaan. Heb nu ander probleem, internet valt steeds weg. Op dinsdag een monteur langs geweest na veel bellen en zelf proberen het op te lossen. Maar hij kon het ook niet vanuit mijn huis  oplossen. Nu zit ik al de hele week zonder internet.  Pfff heb nu al spijt van overstap naar KPN. 

 

Helaas kan zoiets overall gebeuren.

Het is wel heel erg vervelend.

Vraag zo wie zo compensatie bij KPN. 

 

Als je het nog niet gedaan hebt, vul dan je profiel in dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het ook voor je nakijken. 


Hoi @PelleZ, ik heb even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt.
Als niets werkt is het altijd het snelst even met ons te bellen op 0800-0402. Mijn collega's zitten daar 24 uur per dag voor je klaar.
Als je verbinding minder goed werkt of je vraag is niet zo dringend denken we hier natuurlijk ook graag even met je mee.

Heb je inmiddels nog een oplossing kunnen vinden?


Hi PelleZ,

 

Heb je toevallig Siemens home connect apparatuur thuis en deze aan je netwerk gekoppeld?

 

Mvg,

Matthijs