Skip to main content

Helemaal klaar met KPN, storing op storing foutmeldingen 3 nieuwe modems in 2 maanden en een monteur , 3 wifi punten gekocht!!!! En nog geen internet en tv, continu vliegt het eruit!!! Nmc fout en 303 ! Ik ga opzeggen en Ziggo aanvragen.

Klaar mee.

Wel betalen en Niets krijgen. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Heb je dit soort dingen in huis?

 


Klopt, 2 stuks boven verdieping maar ook de bedrade tv valt weg en geeft aan geen verbinding met modem start deze opnieuw op.


Tevens 3 schotels in huis wifi versterkers van KPN zelf 


Zolang je die draadloze verbindingsets in huis hebt kan je een stabiel internet wel vergeten. Trek ze er maar uit, start de hele boel opnieuw op en je problemen is er niet meer. Je moet dan alleen nog een kabel naar de tv trekken. 


De DVS1200’s zijn bedoeld om te gebruiken óf voor internet, óf voor tv kijken, niet gecombineerd. Als je dat wèl doet krijg je gegarandeerd problemen @Go van Hierzo 


Aha ik heb de linksys set voor tv en die andere dingen (wifi versterkers) zijn voor het internet volgens KPN 


Het lijkt allemaal zo mooi. Alles draadloos!! Maar het is nooit stabiel.  Om een goed netwerk te krijgen komt er best wat voor kijken. Mijn advies: trek naar iedere verdieping een kabel. Zet dan een wifi versterker in de woonkamer,  1ste en 2de verdieping.  Vanuit daar dan je ook de tv ontvangers aansluiten.  Het is best wat werk maar succes gegarandeerd.  Ik heb de v10 en alles bekabeld en heb nog nooit uitval of storingen gehad en overal perfect wifi.


Is @Eppie.nl  dezelfde als @Go van Hierzo ?

 


Ook ik ben hier even in de war wie nou wie is 😅 hoe dan ook is het zoals Joep zegt (vooral bij terugkerende problemen) altijd een goed advies zo veel mogelijk apparaten bekabeld aan te sluiten. Foutcode 303 is ook een relatief duidelijke foutmelding. Er zit met de kabels ergens iets niet goed tussen je TV ontvanger en experiabox. Zie ook: Foutcode 303 of 842 oplossen.

Dit is voor mij niet op afstand op te lossen maar moet goed op te lossen zijn door alles goed aan te sluiten.

Mochten jullie het toch liever draadloos met DVS proberen kan ik de onderstaande topics aanraden.

 

Meer informatie over de Superwifipunten kun je hier vinden:

 


@Go van Hierzo en/of @Eppie.nl hebben jullie nog een oplossing kunnen vinden? 


Goedemorgen, wij hebben de 3 superwifi punten weggehaald en nu werk alles naar behoren, hebben op zolder geen en tussenverdieping slecht wifi. ,maar de modem start nietmeer steeds opnieuw op, er komt een monteur van KPN volgende week , want wellicht zorgen de wifi punten voor kortsluiting en/of storing 


Ah top. Laat ons vooral weten wat eruit komt!