Skip to main content

Ik heb nu het zelfde probleem wat kan ik hier aan doen.

Dit gebeurd een aantal keer per dag, zowel de wifi als de bekabelde lijn valt weg.

 

Ik heb al een keer een reset gedaan, maar werkt dus niet,

Heb jij een oplossing?

Alvast bij voorbaat dank.

 

Mvg

Jeroen

Goedemiddag @JH de Vries en bedankt voor je bericht!

 

Goed dat je aan de bel trekt want hier moet natuurlijk een oplossing voor komen. Je geeft aan dat je al een reset hebt gedaan; wat versta jij hier precies onder? Waar ik verder vooral benieuwd naar ben, is hoe de lampjes op je Experia Box branden op het moment dat je geen verbinding meer hebt. Ook kijk ik graag even met je mee zodat ik de nodige metingen uit kan voeren. Mag ik je daarom vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast dank!


Beste Janz

Van mij mag je natuurlijk mee kijken, maar jou collega's hebben al twee keer mee gekeken.

Maar als jij een oplossing hebt dan zeker:thumbsup:

ik wacht je reactie even af.


tevens heb ik mijn profiel aangevuld


Al weken valt geregeld mijn internet en wifi weg, wordt er doodziek van, alles al geprobeerd, maar niets werkt.

Denk dat het probleem toch bij KPN ligt, kunnen jullie dit even voor mij nakijken, als het niet te veel moeite is, zou er heel dankbaar voor zijn, want het is zeer irritant.

Heb er al teveel tijd in gestoken als ik zou willen,

BVD.

Nettie Mansveld.


Ook hier de afgelopen week regelmatig dat ik geen internet en dus ook geen TV heb. Pas geleden is er ook nieuwe software op de KPN router geplaatst, moest hierdoor opnieuw mijn password aanpassen. Zo ook vanmorgen bij aanvang F2 op ziggo kanaal. Geen internet en TV 3 minuten later Tv en Internet. Ook was het modem met een browser niet te bereiken. Het komt steeds vaker voor. Ik begin er van te balen en ook omdat ik 100% vanuit huis moet werken.

 

ps

Wat mij ook opvalt is de zeer grote hoeveelheid DNS fouten op het kpn domein

 


Hetzelfde probleem

wifi bekabeld en niet bekabeld valt weg

experiabox is vaak rood

ik ga wel op zoek naar een andere aanbieder


Ja en hier ook. Net zoals bij honderden anderen. KPN blijft zich verschuilen en weigert hier iets aan te doen. Zoek allemaal even mijn Posts op en trek je conclusie. 

username is rjba 

het lijkt er zeer sterk op dat er structurele problemen zijn met een aantal van hun apparaten. Zullen ze never nooit toegeven maar er komt natuurlijk vroeg of laat een moment dat iemand dit tot op de bodem uitzoekt en dit naar buiten brengt.

Helaas zullen er tot die tijd ongetwijfeld vele honderden mensen zijn die op goed vertrouwen voor KPN kiezen en vervolgens bedrogen uitkomen en opgescheept zitten met een onacceptabele ondermaatse service en daar goed geld voor betalen.

blijf weg of ga weg is dus de beste oplossing op dit moment als je het mij vraagt.

Tip, verdiep je in het contracten recht en haal je gelijk.

oh ja en het zou ook goed zijn als iemand de tijd heeft en moeite wil nemen om dit bij de consumenten bond of RADAR aan te kaarten. Helaas heb ik dat niet.

Sterkte allemaal, I feel for you.