Skip to main content

Laatste 4/5 dagen valt internet elke keer kort even weg de gehele dag door waardoor tv kijken nu wel heel vervelend is. Het is bekabeld en ook met wifi. Wellicht zien jullie iets op afstand. Heb al vele malen reset gedaan van beide modems

Dit kan aan zo ontzettend veel dingen liggen, allereerst misschien verstandig om je profiel goed aan te vullen zodat moderators ook mee kunnen kijken.

 

Wat voor type Isra heb je, hoe ver van het isra staat je modem en is deze kabel er tussen nog goed? Welk modem heb je zelf?
Verder zeg je iets over beide modems, heb je nog een eigen modem achter het modem van kpn hangen of gebruik je je eigen modem? 
kort gezegd, zou je misschien wat meer informatie willen delen eventueel aangevuld met foto’s :grinning:


Profiel is prima. Daar staat ook welke modems en korterbij gaat niet en alle kabels zijn nieuw en modem is al vervangen


Hoi @Pullipo. Wat vervelend dat jouw verbinding af en toe wegvalt. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten. Mijn systeem geeft aan dat er vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geconstateerd. Wanneer was dit voor het laatst? Ik wil je adviseren om contact met onze klantenservice (0800 0402) op te nemen zodra dit weer gebeurd. Dan kunnen mijn collega's jouw verbinding gelijk doormeten en een passende oplossing aanbieden. 


@Vikash don vrij en zat was het heel erg gisteren waren we niet aanwezig en vandaag lijkt het tot nu toe goed. Mocht het weer voorkomen zal ik inderdaad wel  bellen


Het was even goed maar sinds paar dagen weer super slecht en het lijkt s.avonds erger dan overdag. Binnenkort maar bellen en eruit want dit is niks zo


Ik kan mij voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt hebben. Ik heb opnieuw een meting uitgevoerd en opnieuw geeft mijn systeem aan dat er vandaag geen verbrekende verbindingen zijn geconstateerd. Maar je geeft zelf al aan dat dit vooral in de avonduren gebeurd. Ik zou je daarom willen adviseren om gelijk te bellen wanneer dit weer gebeurd.