Skip to main content
Antwoord

Internet valt vaak weg, lampje op modem brandt dan rood of oranje

• May 17, 2025
  • 2 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb een medewerker van seniorweb thuis gehad, die heeft alles nagekeken op de laptop. Hij snapt het ook niet. Internet verbreekt om een bepaalde tijd, dan brandt het lampje internet rood en eco oranje. Ik moet steeds opnieuw verbinden. Kan niet achter elkaar naar het nieuws kijken op NPO.. Zelf heb ik Wifi op afstand laten controleren, modem is hersteld, is naar febrieksinstellingen teruggebracht, enz. enz.

Niets helpt. Gaat een tijdje goed en dan wordt internet weer verbroken.Ik ben bang dat het aan het modem ligt.

Er is ook geen storing in de buurt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Mirsan, niet fijn dat je internetverbinding steeds wegvalt, en dat ondanks alle inspanningen!

Ben je intussen verder gekomen met de tip van Michel? Je kunt ook een terugbelafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mirsan 

Welkom op de community van KPN.

In dit soort gevallen kun je het beste de storingsdienst van KPN bellen, via 0800-0402

Nadat de voice response stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, spreek je het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag spreek je storing in.

De medewerker zal dan een lijnmeting gaan verrichten, tussen de wijkcentrale en jouw woning om te zien waar het telkens fout gaat.
Ook kan de medewerker gelijk het KPN modem uitlezen, om te checken of het daar fout gaat.
Op basis van de bevindingen kunnen dan vervolgstappen gezet worden, door bijvoorbeeld een monteur aan te gaan sturen.

De storingsdienst is 24 uur per dag en 7 dagen per week direct telefonisch bereikbaar bij storingen of problemen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Mirsan, niet fijn dat je internetverbinding steeds wegvalt, en dat ondanks alle inspanningen!

Ben je intussen verder gekomen met de tip van Michel? Je kunt ook een terugbelafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.