Skip to main content

We hebben regelmatig storingen dat de tv, telefoon en internet weg valt. We hebben van alles al geprobeerd. De experiabox v8 gereset, kabel in andere poort. Maar niets helpt. Dit is heel vervelend met thuiswerken. Vooral met overleggen. Kan hier iets aan gedaan worden?

Da's niet fijn, @markendo Kun je me vertellen met welke kleur de verschillende lampjes van je Experia Box branden als dit gebeurt? En maak je gebruik van wifi en / of een Draadloze Verbindingsset? 


He Bart

Alle lampjes gaan uit omdat de router op een avond wel 4 to 6 keer uit zich zelf opnieuw opstart en vervolgens is hij op gestart en doet hij het weer, alleen het internet is erg traag geworden. Overdag start hij maar 2 of 3 keer op nieuw op. Hiernaast loopt hij gedurende dag heel vaak vast voor een paar seconden. 

Ik denk dat onze experia box zijn beste tijd heeft gehad en ik wil graag een nieuwe. Het thuis werken is hierdoor een drama ik hoop dat je me snel een nieuwe kunt sturen. Het spijt me maar dit kan echt niet langer zo.

 

Ja ik maak gebruik van de wifi en ik heb een extra router voor boven.

 

Groejes

Mark en Do


Ha @markendo Het hoeft je niet te spijten 🙂 Maar een Experia Box vervangen we alleen als ‘ie aantoonbaar defect is, dus wil ik wel zeker weten dat er niet iets anders aan de hand is. Je hebt niets aan vervanging als we daar het probleem niet mee oplossen, tenslotte. Dus vandaar dat ik nog even doorvraag. Ik wil graag hoé je de Experia Box hebt gereset: is dat een fabrieksreset geweest of heb je 'm van het stroom gehaald? En treden deze problemen ook op als je géén wifi gebruikt, maar kabels? 

Ik wil je verbinding met alle plezier doormeten. Het zal waarschijnlijk noodzakelijk zijn dat ik je Experia Box dan een fabrieksreset geef. Is dat ok? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


He Bart,

We hebben hem ook al een keer teruggezet naar de fabrieksinstellingen met de reset knop. De experiabox is wel bekabeld. Ook naar de tv ontvanger en telefoon. 

Ik heb het profiel aangepast.


Dag @markendo Ik heb jullie aansluiting net uitvoerig doorgemeten en er komt iets uit waar we verder naar moeten kijken. Ik heb daarom een storingsmonteur voor jullie ingepland, die morgen langskomt. De details staan in een sms-bericht dat je inmiddels ontvangen zult hebben. Mocht het tijdstip niet schikken, laat het dan weten. Dan kunnen we wellicht nog schuiven.


Dag @markendo Ik zie dat de monteur inmiddels langs is geweest en de storing heeft opgelost. Werkt alles nog steeds zoals het moet? 


Reageer