Skip to main content

Mijn internet thuis valt steeds weg. Via chat dit doorgegeven, diverse personen gehad waarvan slechts 1 medewerker mij goed heeft willen helpen. Een monteur zou langs moeten komen.

Gezien mijn werk en Corona is het niet eenvoudig vrij te regelen op mijn werk. Uiteindelijk zou er vervanging voor me zijn echter kom ik niet meer bij iemand via de chat die me verder helpt. Als ik kies voor de optie en monteur te laten komen krijg ik enkel te zien dat dit is voor beter wifi maak niet om het probleem op te lossen. Drama dus. Ik wil bellen en krijg een betaald nummer één ga weer van voor af aan alle stappen doorlopen, modem resetten, snoertjes, doormeten enz. Voor de zoveelste keer.

Wat kan ik nog ondernemen?

Hallo @Desmid ,

Betaald nummer ?

De helpdesk van de KPN is gratis nr. 0800 0402

Als u een betrouwbare verbinding met uw werk (vaak VPN) wilt hebben, dan zou ik kiezen voor een bekabelde verbinding. Geen WiFi, want er kunnen te veel storende zaken zijn.

Groet Bart


Het probleem is niet wifi maar de verbinding naar het modem. Ik krijg geen internet of valt met regelmaat weg.

Uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken dat er een monteur langs komt, vrij gevraagd van het werk wat ze met moeite vervanging hebben kunnen regelen. Krijg ik vanmiddag een berichtje dat er geen monteur komt omdat het probleem uiteindelijk niet bij mij is maar een groter probleem bij KPN.

Nu maar even afwachten. :)

 

Dank voor het telefoonnummer, ook deze nog ergens gevonden.


Weer geen internet. Monteur is afgemeld vanuit KPN omdat de storting en onderdeel is van een groter probleem. Kijk ik op storingen KPN, vul mijn postcode in zie ik dat er geen problemen zijn bij KPN. Met de Pasen is het wel plezierig TV en internet. Misschien komt het goed.

 


Hi @Desmid! 

Fijn dat je het juiste nummer van @Bart_2020 gekregen hebt!
Op basis van je klantgegevens die je ingevuld hebt in je profiel, kan ik inderdaad zien dat er sprake was van een storing, die meerdere klanten betrof. Het kon daarom niet door de monteur opgelost worden die voor jou aangestuurd was; daarom is deze afspraak geannuleerd. Inmiddels is er een andere monteur bezig geweest om deze storing op te lossen en is de storing afgemeld. Ervaar je nog problemen met jouw diensten? Ik hoor het graag van je!


Plezierig een echt persoon te hebben gesproken. Het is zoveel eenvoudiger het probleem te bespreken en een goed antwoord te krijgen.

Het probleem lijkt te zijn opgelost.


Bedankt voor jouw terugkoppeling! Sneller en directer contact is ook fijner in het geval van een storing. Ben blij dat het ook voor jou opgelost is: geniet nog van de Paasdagen! :blush::rabbit:


Ook voor u plezierige en mooie Pasen.


Hallo, een jaar geleden ontving ik internet, wat vanaf het begin niet werkte, ik had drie monteurs maar het werkte nog steeds niet. Ik heb het hele jaar voor internet betaald en aan het einde vragen ze me om de router terug te sturen die ik een maand na ontvangst heb teruggestuurd. na herhaaldelijk contact lette KPN niet op mijn berichten. Ik raad het niet aan