Skip to main content

Zoals bij velen valt het internet bij ons een paar keer per dag weg. Gisteren ook voor het eerst viel de TV een keer weg en begon ie opnieuw zenders te installeren. Een monteur van KPN is al langs geweest en heeft zowel het modem vervangen als twee repeaters geïnstalleerd. In plaats van 20 keer per dag valt ie nu 3-5 keer per dag weg. Ik wil graag dat een monteur langskomt en het oplost. Bellen betekent 6 uur in de wacht staan. Kun je ook gewoon (dus niet via dit forum) een mail sturen naar kpn?

KPN is niet per mail bereikbaar.  Gebruikt u draadloze verbindingsets Toevallig?


Nee, want de repeaters zijn bekabeld aangesloten op het modem. Tenminste als ik goed begrijp wat je bedoelt.


Hoi @Hannes58, welkom op het forum! Inmiddels zijn we ook al even verder, heb je nog een oplossing kunnen vinden?
Wij denken anders graag even met je mee! Kun je toelichten at voor repeaters je precies hebt, hoe deze aangesloten zitten en hoe/welke lampjes hierop branden?


Hallo,

Ik heb twee repeaters van Experia Wifi, die de KPN monteur zelf heeft gepakt uit zijn auto en ook zelf heeft geinstalleerd. Er zijn 4 lampjes van links naar recht: 1. groen brandt 2. blauw brandt 3. lampje brandt niet 4. groen brandt.

groeten

Han Soethoudt


Ik heb al eerder aangegeven hoe ze zijn aangesloten. 1 zit met een kabel rechtstreeks aan het modem en de ander zit bekabeld in de ontvanger (van KPN) van de TV, die weer bekabeld is aangesloten op het modem.


Die lampjes branden uitstekend! Hoe heb je verder je netwerk ingericht? gebruik je nog andere routers,switches of bijvoorbeeld Sonos apparaten?


Nee. Verder heb ik niets. Ik heb alles van KPN tv, telefoon (vast) en internet. Allemaal via één router.


Duidelijk! Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Vind je het ook goed als ik op afstand kijk wat er allemaal verbonden is met je experiabox?


Eigenlijk hou ik er niet van om via deze wijze allerlei info te delen. Ik wil gewoon contact met KPN zonder heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in de wachtrij te hangen.


Dan kun je toch het beste telefonisch contact met ons hebben op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service