Skip to main content

ik krijg constatnt verlies van internet verbinding mbc 400 en moet regelmatig me modem opnieuw starten , maar begin het nu wel vervelend te vinden, iemand een oplossing. Ik denk zelf dat het zwarte modem van de KPN niet stabiel is

Vaak is de verbinding tussen het modem en de ontvanger niet optimaal.  Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


ja , die zit met een kabel van max 5 m aangesloten.  Ook andere kabel geprobeerd geen resultaat.

Maar elke keer als ik storing heb kan ik de tool niet starten want er is geen internet, Is er wel internet dan geeft de tool geen problemen. Kunnen ze bij KPN mijn lijn niet loggen.

Ik wordt hier gek van om elke keer modem te moeten starten en ik ga denk me abonnement maar opzeggen.  zo,n 20 jaar bij tele2 gezeten nooit problemen gehad en volgens mij gaat dat ook over KPN netwerk


Welk type modem en ontvanger heeft u?


Hoi @Arie van der Zee, welkom op ons forum!
Ik zie dat Joep je al een goed eind op weggeholpen heeft. Als de internetverbinding wel stabiel is zit dit hem vaak ergens in de aansluiting.
Als je internetverbinding ook wegvalt tijdens deze foutcode zou het wel eens iets in de verbinding kunnen zijn.

Heb je hierover ook al eens gebeld met mijn collega's  op 0800-0402? Als je hen belt op het moment van storing of kort daarna kunnen ze altijd het beste even met je meekijken!