Skip to main content
Beantwoord

Internet valt weg, Experia box V10a brand groen en is niet te bereiken

• October 3, 2021
  • 30 reacties
  • 1021 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

• Auteur
  • Topper
  • October 12, 2021

@Bart_Z Het is wel een investering, ik zag geen andere uitweg. En kreeg die ook niet.

• Auteur
  • Topper
  • October 14, 2021

@Bart_Z De Fritzbox heeft nu een dag gedraaid. Fijn is dat deze lekker snel in de lucht is. Punt is wel dat het probleem niet weg is. De internet verbinding wordt regelmatig afgebroken. Daarnaast geeft de fritzbox duidelijke aanwijzingen waar de oorzaak ligt. Bij de provider. Tja. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, want dit is wel gevalletje hetzelfde voor veel meer, qua abonnement.

Voor de goede orde: inmiddels wordt er thuis gewerkt mbv een hotspot via de mobiele telefoon. Dat is niet wat ik van een internet abonnement verwacht.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 15, 2021

Dat is niet goed. Het blijft dus wegvallen. Ik zie dat je hier een uur geleden over gebeld hebt en dat je nog weer terugbelt met een van mijn collega's van KPN Service Plus. Hopelijk snel opgelost want ik begrijp dat het probleem ongeveer gelijk begonnen is met een stroomstoring. Hoor graag als er weer contact is geweest. 

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • October 27, 2021

@Bart_Z : de monteur is geweest; na minstens 3 collega's gesproken te hebben en 2x naar de centrale in de wijk te zijn geweest, is eea verholpen. In de centrale was een onderdeel geïnstalleerd, dat in combinatie met mijn glasvezel modem (nt) niet goed werkt. Symptomen: kpn ziet dat alles als een zonnetje loopt, geen verstoringen. Klant heeft alleen maar problemen en loopt tegen de haast onneembare vesting aan. Het is een probleem dat nog niet zo lang bekend is bij kpn (2 jaar nog maar…...). Qua klantbeleving en beloftes valt er aan de kpn kant nog eea flink te verbeteren. Jammer dat ik een duurder abonnement heb moeten nemen om mijn leverancier de beloofde diensten te laten leveren. Dat dus, gemengde gevoelens. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 28, 2021

Ik begrijp dus dat er eindelijk wat aangepast is. Dat is goed, maar snap ook dat het eerder had gekund. Blijft gewoon een lastige als de metingen goed meten. Hopelijk blijft het nu allemaal goed.