Skip to main content

Afgelopen donderdagnacht/ochtend is er tussen 0:00 en 07:00 onderhoud in onze wijk/buurt geweest. Sindsdien valt regelmatig de verbinding weg. In eerste instantie valt de wifi verbinding weg en vlak daarna doet ook de TV-ontvanger het niet meer.

 

Ik heb alle reset/herstart/stroom eraf procedures al doorlopen en nog blijft de verbinding wegvallen. Ook een reset van de experiabox V10a heeft niet geholpen.

 

Kan iemand van KPN hier naar kijken ? 

Ik probeerde zojuist telefonisch contact te zoeken met KPN maar wordt middels een automatisch bandje afgewimpeld. Ik wil dat onze aansluiting z.s.m weer goed werkt anders ga ik onze abonnementen opzeggen bij jullie en naar een andere provider


In onze woonplaats Winterswijk precies hetzelfde, afgelopen donderdag 3 november is er ook onderhoud geweest tussen 01:00 en 07:00 en sindsdien valt ook internet regelmatig weg.

Ik heb alles al gedaan zoals stroom eraf, harde reset, verbinding doormeten, wifi manager maar heeft niet geholpen. 

 

Admin: afgesplitst en samengevoegd


Hi @Bjorn ter Beest! Dit is niet wat we willen na onderhoud. Ik heb in dit geval een monteur voor je ingepland. Deze zal morgen bij je zijn. 

Je krijgt een sms ter bevestiging. Wil je laten weten of je die ontvangen hebt?


Hoi Bram,

Dank dat jullie actie ondernemen. Ik heb zojuist de sms ontvangen.

 

 


@Bjorn ter Beest ik zie dat na het bezoek van de monteur het ticket nog even is open blijven staan. Om in de gaten te houden of de verbinding stabiel blijft. Is dat het geval? Hoe gaat het nu met de diensten thuis?


Hoi Bram,

 

De verbinding is stabiel en we hebben tot nu toe geen storing meer gehad.

Het vervangen van het modem en glasvezelkastje lijken dus het probleem te hebben verholpen.

 


@Bjorn ter Beest goed om te horen! Dan laat ik dat ook weten aan de ticketservice zodat ze het ticket kunnen sluiten. 

Fijn weekend gewenst! 🙂


Beste KPN, ook hier is vannacht onderhoud geweest en sindsdien heb ik geen internet meer. Monteur ingepland voor morgenvroeg, maar ik kan hierdoor een dag niet thuis werken. Dat is toch niet acceptabel.