Skip to main content

Sinds een week of 2 a 3 valt er regelmatig op diverse mobiele apparaten de verbinding met internet uit. Ze blijven wel verbonden met Wifi, maar geen internet. Ik heb al tig x het modem gereset, fabrieksinstellingen hersteld etc etc, steeds werk het maar voor max een paar uur / half dagje.

 

Wat kan dit zijn? dit is echt niet lang vol te houden bvd

Hallo @Woodcutter79 welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Heb je een glas- of of koperverbinding?

Heb je nog andere apparaten aan het modem gekoppeld zoals switches, eigen router, eigen accesspoints, wifiversterkers etc. ?

 

 


Hoi, de experiabox v10

 

zit op glasvezel en en 2 tp-link WiFi versterkers 


Hallo @Woodcutter79 zet de wifi op de V10 eens aan en ontkoppel (tijdelijk eens de TP-Links.

Haal de glaskast ook eens minimaal 2 minuten van de stroom, dan herstarten, dan de V10 herstarten zonder de versterkers.

Succes.

 


Bedankt ik ga dit thuis testen na het werk en laat wat weten er na


Hallo @Woodcutter79 zet de wifi op de V10 eens aan en ontkoppel (tijdelijk eens de TP-Links.

Haal de glaskast ook eens minimaal 2 minuten van de stroom, dan herstarten, dan de V10 herstarten zonder de versterkers.

Succes.

 

Voor nu gaat het al een paar uur goed zonder de tp link versterkers. Als t zo blijft ga ik ze niet meer gebruiken


Op zich zou je ze moeten kunnen gebruiken als de wifi van het modem dan wel uit zet.