Skip to main content

Sinds de KPN de touwtjes in handen heeft bij xs4all is mijn internetverbinding elke dag gedurende een bepaalde periode slap. Meestal smiddags begint het tussen 2 en 5. 

Waarom is dat?

Modem= fritzbox

 

Hoi @Duffie! Heb je hierover ook al eens contact gehad met de XS4all klantenservice?

 


Jazeker. Of de frequentie van de buren zit in de weg en ik moest checken of ik het op alle apparaten had. Heb nog een telefoon waar ik het op kan checken. Nog niet gedaan.

Vaag dat nooit eerder in alle TUG jaar dat ik bij demon/xs4all zat zo'n middeleeuws interntprobleempje heb gehad. Hoor in de verte die piepjes van de modem toen je nog eerste moest aanloggen en die hele ouwerwetse KNP appeltjesgroene sfeer is terug met deze overname, net toen ik dacht dat ik de jaren 90 voor altijd achter me had gelaten.

 


Herstart je modem

Tsjonge jonge, geniale tip! Dat weet toch iedereen sinds 1984 dat stekker erin eruit verhaal. 

En dan met een heleboel interessante icoontjes waar je op moet klikken met vragen en zo. Echt een kleuterlogica, in elkaar geflanst om ons bezig te houden terwijl KPN eens structureel probleem heeft met wegvallend internet maar er lekker niks aan doet. 

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd en reacties verplaatst


@Duffie er zijn ook nieuwkomers en zij-instromers die nog niet die ervaring uit 1984 hebben.

Maar wat is eigenlijk je probleem?


Wegvallend internet toch? Zie titel.

  1. Whatever. Die stekker in/uit actie is zo treurig om te lezen want je gaat als brave klant helemaal naar die service pagina vol met appelgroene ellende en als je het dan gaat lezen blijkt dat je serieus wordt aangeraden om een even aan en uit te doen, dat lost het op. Ja, hè, hè, en dan? de volgende dag weer zeker? En dan weer. Want dat lost op toch? Geweldge tip KPN, thanks

O, ja en de frequentie van de buren zit in de weg. LOL. Please…. Misschien moet ik die plant even aan de kant zetten die voor het modem staat? Give it up yo. Doe iets aan het structurele probleem aan de kant van de KPN (al die mensen met dezelfde klacht!!!) en haal die hele servicepagina weg. Deze wel laten staan graag, dan kun je je frust tenminste een beetje kwijt.


Hé, wilt u niet die titel van mijn post aanpassen?

‘zijn zeer matig’??? Zo praat ik niet! Als ik nou had geschreven dat ze kut waren…

Blijf af van die posts. Rare community manager

 


Inmiddles met telefoon gecheckt, en ja tuurlijk die valt ook weg, dus ik internet nu regelmatig op mijn hotspot van T-Mobile. Ook een leuk bedrijf.


Hoi @Duffie, balen dat het nog steeds niet goed is.
Hier op het forum willen we natuurlijk altijd graag even meedenken maar als er echt iets met de apparatuur of aansluiting is zul je hiervoor toch bij de XS4all klantenservice moeten zijn.

XS4all klantenservice
Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.