Skip to main content

slecht internet/  valt uit met zelfs twee kpn bedrage wifi versterkers! hoe kan dat?

sinds we verhuisd zijn is het ronduit waardeloos!
meerdere keren per week weer alles herstarten, en na een dag is Alles weer prut.

fijn als je 3-4 dagen met z’n twee Thuiswerk.

de KPN tool diverse keren gedraaid. 
en een monteur niet beschikbaar.

KPN wat maak je er een zooitje van

Goedemiddag @BW Afoort , heb je de Experia Wi-Fi inmiddels mogen ontvangen? Zo ja, heeft dit voor verbetering gezorgd?


Hoi @BW Afoort , ik heb niks meer van je moge vernemen maar was benieuwd naar de stand van zaken; heb je de KPN Experia Wi-Fi inmiddels ontvangen en aangesloten?


Ja aangesloten. wat een grrooooot drama !!!! !!!!! Wat een ge-k…  GRRRR!

Wel xx keer opnieuw geïnstalleerd. vervolgens weer weg / instabiel / traag.

vrijdagmiddag, lijkt te werken, vervolgen weer traag, zaterdag idem en nu vanmiddag / vanavond weer. 

Ik ben er klaar mee met dat KPN gekl…

En dat alleen omdat je verhuisd..

En morgen ochtend maar weer zien of het werkt als ik moet thuiswerken.

 

 


ik heb sterk de indruk dat het glasvezel modem en/of de comnuncatie tussen de V10 en glasvezel modem  niet goed / instabiel is. 

En ja, ik heb de kabel tussen de twee ook al vervangen.

 


Bedankt voor de terugkoppeling @BW Afoort maar jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart. Wat ik voor wil stellen, is om gratis een Wi-Fi monteur bij je langs te laten komen. Ik zie op afstand geen gekkigheden in de verbinding zelf dus ik denk dat het handig is als er iemand bij jou op locatie komt kijken. Mocht je hier nog voor openstaan dan hoor ik dat graag zodat ik meteen een afspraak voor je in kan plannen!


Prima. Regel die monteur maar. Het blijft instabiel. Vandaag “maar” een keer opnieuw opgestart omdat de verbinding (nu met de Tv   en internet) kwijt was. 
Graag vooraf bellen om datum en tijd af te stemmen. En een ongevraagd advies … laat de monteur nieuwe apparatuur (experia modem 10 en versterkers) meenemen en die installeren. Ook het glasvezel modem. 
 


En mogelijk ook andere tv ontvangers, omdat de tv er ook uit klapt. 


Morgen zal er een nieuwe tv ontvanger voor je klaarliggen bij de Spar (Kamp 15-17). Je dient je oude tv ontvanger mee te nemen zodat je deze meteen om kunt ruilen voor het nieuwe exemplaar. Ik heb ook meteen de monteur voor je ingepland voor vrijdag 23 oktober tussen 15.00 en 17.00. Mocht dat onverhoopt niet schikken dan wil ik je adviseren te bellen met 0800 0402 (en spreek dan in dat je graag met een medewerker wenst te spreken) zodat we de afspraak voor je kunnen herplannen!


Dank voor je update en je actie. De monteur vrijdag middag 23 is prima. 

De TV ontvanger. We hebben er twee, waarvan nu een operationeel is.

Ik neem aan beide TV ontvangers omruilen?

Hoor aanvullend graag van je.


Graag gedaan :)

Ik zie in de administratie dat je inderdaad 2 tv ontvangers hebt, klopt helemaal. Mijn technische systeem zag maar 1 actieve tv ontvanger dus die heb ik voor je om laten ruilen. Je geeft nu aan dat er ook maar 1 operationeel is. Sowieso kan ik maar 1 tv ontvanger per keer voor je om laten ruilen dus laten we eerst de nieuwe tv ontvanger even afwachten en indien nodig vanuit daar verder te kijken!


Goedendag, een complete tv ontvanger set geretourneerd zie foto en inmiddels de nieuw opgestuurde tv opgehaald.

Bij de nieuwe set zit geen afstand bediening, kan die nagezonden worden?

dank!

 


nieuw opgestuurde tv opgehaald.
moet zijn tv-ontvanger -(:


Goedendag. @JanZ_ Bedankt voor de ondernomen acties. 
De monteur gister geweest. Alles doorgemeten. Experiabox V10 vervangen. Instellingen handmatig aangepast. Ook 5 poort switch vervangen. Internet is nu stabiel en WiFi heeft de snelheid conform het  abonnement. Blij mee! 
tv nog wel een dingetje. Sneeuw en strepen bij opstarten blijft. Advies monteur: vraag een andere (de kleinere nieuwere versie) TV ontvanger aan, dan waarschijnlijk opgelost. 
 

dus bij deze het verzoek om te ruilen naar nieuwe versie. Dan de beide ontvangers incl afstand bediening. Dan kan mijn vraag van 21 okt (nazenden van AB) vervallen

dank alvast!!


Wederom dank voor de terugkoppeling @BW Afoort . Ik heb helaas geen invloed op het type tv ontvanger die je krijgt toegezonden dus ik kan er niet voor zorgen dat beide ontvangers worden omgeruild voor het kleinere exemplaar, het spijt me. Je ziet die sneeuw en strepen alleen bij het opstarten? 


Vraag 1 bij wie moet ik dan wel zijn om de TV ontvangers (Incl afstand bediening) om te ruilen? Ik hoor graag.

 

Verder. Helaas zijn internet én de TV nog steeds niet stabiel. Inmiddels 4 x in afgelopen twee dagen er weer uitgeklapt. Zeeeeeer vervelend met thuiswerken. En ook de TV dus weer. Klapt er uit. Alles weer uitzetten en opnieuw opstarten en een kwartier wachten werk het weer. Dat kan niet de  bedoeling zijn! Ik wacht het nog even af, anders meld ik me weer..

Je vraag over de sneeuw, Ja dat is alleen bij opstarten.


Ik ben bang dat dat sowieso niet gaat lukken, het spijt me. We kunnen op basis van sneeuw die je enkel bij het opstarten ziet, geen ontvangers omruilen omdat hij verder (naar ik begrijp) goed functioneert. Als je ook problemen zou hebben tijdens het televisie kijken dan was het een ander verhaal geweest. Maar dan nog hebben we geen invloed op het type tv ontvanger die je krijgt. Onze logistieke afdeling beslist dat op basis van de voorraad die ze hebben. 

 

Wat betreft je verbinding; ik zie op dit moment geen gekkigheden wanneer ik de lijn doormeet maar jij ervaart duidelijk iets anders. Kun je eens voor me kijken hoe de lampjes op de Experia Box branden wanneer dit weer gebeurt? 


Blijft mijn vraag van 10 dagen / 21 okt.
Graag een afstand bediening opsturen. Met de tv ontvanger omruilen heb ik ook de afstand bediening geretourneerd. (Zie de foto’s van 10 dagen geleden) Met de opgestuurde tv ontvanger, is geen afstand bediening meegestuurd. Ik heb nu dus twee tv ontvangers en een afstand bediening. Dus svp nog een opsturen. 


Internet blijft instabiel! Vandaag weer twee x eruit geklapt. Weer alles afgesloten/ uitgezet (5 minuten wachten) en vervolgens weer aansluiten en opgestart. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn denk ik?!

ik denk dat het in het glasvezel modem ligt of in mijn instellingen in de KPN cloud. Als ik alles (experia box en experia WiFi versterkers) afgesloten/ uitgezet/ losgekoppeld blijft de glas modem zelfs na 5 minuten maar werken. 
bijgevoegd een video daarvan. Helaas kan geen video meesturen)


 


Oplossing??? Hoor graag van u. 


Goedemorgen @BW Afoort ,ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd en ik verwacht dat je deze morgen zult ontvangen. Wat zijn je ervaringen van de afgelopen dagen? Wanneer ik de verbinding doormeet, kom ik geen rare dingen tegen. Jij ervaart duidelijk wat anders. Bedankt voor het posten van de foto van het glasvezelkastje trouwens; waar ik vooral benieuwd naar ben, is hoe de lampjes van de Experia Box zelf branden op het moment dat het probleem speelt.


Beste Jan,  

bedankt voor het opsturen  van de afstand bediening!

Verder echter vandaag weer: zeeeeer traag en stopt, geen verbinding meer.

De lampjes experia box, bij het probleem. Er branden dan drie stuks. Zal een volgende keer een foto meesturen.

 


Geen punt wat betreft de afstandsbediening en excuses dat ik dit niet meteen heb gedaan! 

 

Op het moment dat je problemen ervaart, is dat alleen met het internet/Wi-Fi of ervaar je op dat moment ook problemen tijdens het tv kijken? 


Hoi @BW Afoort , wat zijn je ervaringen van de afgelopen dagen? Nog problemen ervaren?


Dag Jan, idd helaas nog steeds elke dag +/- 2 X dat internet er uit ligt. Ook het opstarten TV blijft een issue; start niet op / blijft dan hangen en vervolgens na reset sneeuw. 

Stekkers er weer uit weer opstarten...  en doet het weer, tijdelijk... 

We raken er bijna aan gewend. Maar normaal is het natuurlijk niet!

bijgevoegd de foto van zat ochtend van de experia box en lampjes...