Skip to main content

TV heeft wel verbinding met Internet .. maar heeft geen toegang tot het netwerk 

 

Hoe lossen wij dit op

 

Dankjewel voor de hulp

@Pafda Via deze link Hoe verbind ik mijn tv met een draadloos netwerk? | Samsung Nederland misschien ?


Heb ik gedaan dan krijg ik boodschap: verbonden met lokaal netwerk maar kan geen verbinding maken met internet 


Kun je een ethernetkabel van je modem rechtstreeks in de TV aansluiten? Dan staat ie in ieder geval in je netwerk en kun je van daaruit verder.


Ga kijken

 

Dankjewel!


Hoi en van harte welkom hier @Pafda!

We denken hier graag met je mee. Ik lees dat jouw Samsung tv geen toegang tot internet krijgt via wifi. Heb je de suggesties van Hans nog uitgeprobeerd, en zo ja, ben je daarmee verder gekomen? Werkt de wifi verbinding trouwens wel goed op andere apparaten? We horen graag of je er uit gekomen bent.


Hoi

 

Het is niet gelukt met de tips 

 

Verder werkt wifi prima

 

Had ff moeten terugkoppelen, vergeten


@Pafda Geen probleem, dat kan gebeuren. Wel jammer om te lezen dat 't niet gelukt is. 

Je wifi werkt wel goed op andere apparaten, dat betekent dat 't niet aan jouw verbinding ligt. Begrijp ik goed dat je jouw tv tijdelijk met een kabel aangesloten hebt zoals @HansaanZet tipte, maar dat internet ook dan niet werkt op je tv? Als dat klopt, dan raad ik je aan om contact met Samsung op te nemen. Zij zijn de fabrikant van jouw televisie en kunnen dan voor je uitzoeken waarom jouw tv helemaal geen internetverbinding maakt.


Dat ga ik doen

 

Dankjewel