Skip to main content

Vandaag maar is gebeld na de zoveelste keer dat mijn internetverbinding uitviel. Meerdere keren moeten bellen en nog steeds niet geholpen.

 

Tijden gebeld:

11:09 uur: automatisch berichtje vervolgens wordt de verbinding verbroken en een sms gestuurd om het “euvel” te verhelpen. 
Hier heb ik dus niets aan, ik hel met een reden en wil niet op zo een simpele manier afgescheept worden.

 

11:10 uur:  krijg eindelijk iemand aan de lijn, het probleem uitgelegd. Wil dit gaan doormeten en even in zijn systemen kijken, duurt blijkbaar lang na 10 minuten wordt zomaar de verbinding verbroken

het is ook niet dat je wordt teruggebeld ofzo.

 

11:21 uur: nieuwe medewerker aan de lijn, opnieuw het probleem uitgelegd alleen snapt deze het niet helemaal, verteld me dat ik de WiFi manager moet gebruiken. Mijn probleem heeft niets met de WiFi te maken maar dat heel de verbinding eruit ligt, maar blijkbaar zou dit dus via de WiFi manager uitgelezen kunnen worden.  Helaas WiFi manager geeft geen resultaat. Verder uitzoeken in de wacht, en ja hoor na 18 minuten word je er weer uitgeknald wederom nog geen oplossing en je wordt ook niet teruggebeld.

 

11:40 uur: 3e en laatste poging wederom het hele verhaal weer uit kunnen leggen, blijkbaar wordt er niets vastgelegd…? Systeem van de medewerker werkte niet goed etc etc wou het ook doormeten bla bla bla en na 35 minuten wachten en weinig resultaat ivm het falende systeem van de medewerker zou zij mij na 15 a 20 minuten terugbellen op het nummer waarmee ik belde dus het wordt dus wel gezien met welk nummer je belt (nice to know). Ik wacht al sinds 12:15 uur wanneer ik na 15 a 20 minuten wordt teruggebeld (nu 18:42) maar helaas nog niet teruggebeld en ook het probleem is nog steeds niet opgelost!!!!

 

Als het zo doorgaat zal ik het contract moeten opzeggen omdat het niet aan de verwachting voldoet. Ik zie graag zo snel mogelijk een oplossing hiervoor, aangezien mijn werkzaamheden een goede internetverbinding vereisen en hierdoor dus inkomsten misloop.

Hoi @Edwin_R . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat er niet adequaat opgetreden wordt. Speelt dit issue nog steeds?

Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


@Erwin_  dit probleem speelt inderdaad nog steeds, vandaag komt er weer een monteur langs en heb in de tussentijd al weer meerdere keren contact gehad. Vaak is het contact niet bepaald bevredigend met de geleverde service, kennis dan wel weer wachttijd en vervolgens de verbinding weer wordt verbroken.


Laten we hopen dat die nieuwe monteur het kan oplossen. Als de problemen blijven kun je het ook bij mij melden. Houd er wel rekening mee dat ik er niet altijd ben.

Voor instant hulp is de telefonische ingang het beste. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.