Skip to main content

Internet verbinding wordt steeds verbroken en direct weer hersteld (bij zowel WIFI en bedraad). Laatste weken gebeurde dit regelmatig, maar deze week gebeurd het steeds vaker. Elke paar minuten wordt de verbinding verbroken en direct weer hersteld. Dit is zeer storend. Op laptop steeds melding dat verbinding verbroken is. Maar op play-station constant uit de game worden gegooid.

Configuratie is alle lange tijd ongewijzigd. Het een ExperiaBox V8 met daar aan gekoppeld 2 UniFi AccessPoint. Bij bedrade situatie kabel direct verbonden met de ExperiaBox. 

Snelheid was goed en is nog steeds goed. De service tool van KPN bied de mogelijkheid om aan te geven dat de verbinding steeds weg valt, maar enige wat deze vervolgens doet is proberen de snelheid te verbeteren. Dus die is voor mijn situatie onbruikbaar.

 

Heeft u op de Experiabox ook de wifi aan?


Hoi @Marcel_Marcel, 
De draadloze verbinding met eigen wifiversterkers kan ik weinig over zeggen maar bekabeld moet je verbinding natuurlijk ook snel en stabiel zijn.
Kun je allereerst je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag even met je mee!

Zou je ook kunnen toelichten wat je verder voor apparatuur verbonden hebt op je netwerk?
Heb je dit probleem ook als je je minder apparaten verbonden hebt met je experiabox?
Is het mogelijk deze (desnoods stuk voor stuk) eens ontkoppeld te laten om te kijken of hier een patroon in te herkennen is?


Hoi @Marcel_Marcel, we zijn inmiddels natuurlijk weer een paar dagen verder. Heb je nog iets van een oorzaak/oplossing kunnen vinden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!