Skip to main content

Geen internet verbinding. Niets werkt. Alles gereset. Storingsdienst gebeld. Men ziet een foutcode maar kan het niet oplossen. Monteur komt pas na het pinksterweekend langs. Kan ik ook ergens een Nokia kastje ophalen? 

 

Hallo @René Apeldoorn,

Wat gebeurd er precies? Brand er een Alarm lampje op de Nokia ONT? Of ligt het probleem ergens anders? 

 


 


Deze lampjes branden dus. Het lampje van de tv dus niet


Hoi @René Apeldoorn . Wat vervelend dat je verbinding er uit ligt. Uitgerekend op pinksterweekend :-(

Ik snap dat er al een monteur is ingeboekt? Zo ja, heb ik niet de mogelijkheid om die te bespoedigen. Als je een mobiel nummer van KPN hebt kan ik daar wel een grote, gratis weekbundel op zetten. 


We hebben geen reactie meer van je gezien @René Apeldoorn. Als je wel een nummer van KPN/Telfort hebt, maar daar nog geen extra data bundel op hebt ontvangen, zou je dan nog je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Het probleem is door jullie zaterdag al opgelost. Dank daarvoor. Ik weet niet wat er aan de hand was. Maar blijkbaar ergens in een kastje ergens. Ik heb geprobeerd de ingeplande monteur voor morgen af te zeggen, maar blijkbaar hebben jullie dat ook al gedaan.