Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb sinds het overgaan naar KPN glasvezel dagelijks last van het wegvallen van internet vooral in de nacht, maar dit was altijd maar 1x en dan 5minuten geen internet. Maar helaas sinds gister valt het internet ook gedurende dag heletijd weg voor paar minuten en dan weer verbinding. Hierover heb ik KPN over gebeld en die hebben meting gedaan kwam inconsistent internet als resultaat uit. Wij hebben al een reset gedaan naar factory settings gedaan en hebben de modem op dezelfde dag verwisseld. Helaas hebben beide oplossingen niet gewerkt. Ze gaven aan de vervolgstap zou zijn dat iemand moest gaan langskomen om het glasvezel te gaan checken, maar helaas kan ik ze op zondag niet bereiken. 

 

Nu heb ik met de bot van KPN een servicetool gevonden om een afspraak te maken met een monteur. Valt dit onder storing? Of is het beter om KPN maandag te gaan bellen om een afspraak met de monteur?

 

Nog een andere vraag: Op speedtest heb ik opvallend een download latency van 350, terwijl ping en upload latency beide onder de 15 zitten. Nu keek ik ook de resultaten van paar maanden geleden toen het internet nog normaal functioneerde en toen was de latency ook al zo hoog. Is dit ook iets dat ik zou moeten aankaarten?

 

Graag zie ik jullie replies tegemoet! 

 

Groet,

Jack

 

Voor storingen kan je 24/7 bellen met de klantenservice 0800-0402. 


Hoi @iJackie, welkom hier. 

Als ik jouw verhaal zo lees gaat het niet goed met jouw internetverbinding. Heb je ondertussen al iemand gesproken.

Zo niet, heb je het modem al herstart of zelfs gereset. Mocht je glasvezel hebben, heb je het glasvezelkastje al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten?