Skip to main content

Hallo. Wij hebben sinds kort (glasvezel) internet via de KPN box. Dit is geregeld via mijn huisgenoot. We hebben meerdere routers aan de KPN box gekoppeld. De overall performance is bij iedereen goed, ping is laag. Maar regelmatig valt bij iedereen het internet weg, zowel via kabel als wifi. Soms is het de hele ochtend/middag/avond goed. Maar meestal valt ie elke ~5 minuten weg.

Dit is heel vervelend tijdens thuiswerken, gamen, Netflix, noem het maar op. Wij hebben geen idee wat de oorzaak is van het probleem, dus daarom vraag ik om jullie hulp! Alvast bedankt.

Update:

We hebben het ook zonder routers aangesloten op de KPN box geprobeerd. Nog steeds valt de connectie van de KPN box weg. Ook met SuperWifi boosters die we van de monteur kregen, valt de connectie op precies dezelfde manier regelmatig weg. Zelfs als we niks aan hebben staan (geen Netflix, games, etc.)


Een Box12 op glasvezel..

Zie je hem compleet opnieuw opstarten als het gebeurt? Dus alles lampjes uit, dan power rood, groen, en dan de rest van de lampjes


Hi DennisA78,


Hij start inderdaad volledig opnieuw op. Alle lampjes uit, power rood, groen, internet, wifi, tv.


Hoi @Jesse Ordelman . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik jullie lijn doormeten.


Het probleem is verholpen, er is een nieuwe box voor in de plaats gekomen en alles werkt tot zover. Alsnog bedankt voor de hulp! :)