Skip to main content

Omdat de klantenservice mij na 5 keer niet verder helpt probeer ik het hier eens. Ik heb een probleem met het activeren van 4G buitengebied. Het enige wat er moet gebeuren is een vinkje in de “back-office” van KPN, want ik heb een oud abonnement en dat moet omgezet worden naar KPN Hussel.


In het kort wat er tot nu toe gedaan is:

Eerst is er een monteur geweest die verschillende modems is komen testen, hij kwam tot de conclusie dat dat het niet was en ging weer weg (zonder verdere oplossing).

Enkele dagen later komt een tweede monteur, die geeft aan er niks mee te kunnen, dat moet de back-office doen, hij zou contact op gaan nemen met collega’s en het regelen.

Enkele dagen later bericht van KPN, er wordt een nieuw modem verstuurd (die hadden we al, en zit ook al aangesloten, maar zinloos modems weggeven, prima)


Even later nog een bericht, er is een monteur ingepland voor over twee dagen (nummertje 3).

Ik heb gebeld en de monteur geannuleerd, ik zal KPN maar een beetje helpen om de kosten te beperken.

Heeft iemand een manier om de mysterieuze back-office te benaderen ?
Ik zit in ieder geval nu al een maand te wachten op sneller internet.

@GJ10 Welkom op het forum. Het lijkt mij duidelijk dat er in deze situatie van alles misloopt. Ik zou graag voor je kijken wat ik in deze situatie kan betekenen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit! 


@GJ10 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Wat ik zie is dat de wijziging naar het Hussel pakket vastgelopen is, hier kan inderdaad alleen de backoffice iets aan doen. Ik heb hen een bericht gestuurd, ik hoop hier snel terugkoppeling op te ontvangen! Zodra ik dit heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten.


@Rutger_ het is opgelost! Het abonnement is omgezet. Er was inderdaad niet nog een monteur nodig. Dank voor de hulp.