Skip to main content

Heb op dit moment geen internet. Rode Alam led van glasvezelkastje brandt. Heb al van alles geprobeerd. Kastje gereset, modem gereset, maar niets helpt. Wie kan me helpen.

 

Hoi @Renhaf. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt. Heb je dit kastje al 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dat het probleem niet verhelpt, dan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kunnen wij het voor je uitzoeken.

Je kan hiervoor ook bellen naar onze klantenservice via het gratis nummer 0800 0402 of via onze contactpagina een chatten. Dan wordt je gelijk verder geholpen. Laat je ons weten waar jouw voorkeur naar uitgaat? 

 


Twee minuten uitzetten helpt helaas niet.

Heb inmiddels contact met klantenservice gehad. Monteur is onderweg. Hopelijk kan hij/zij het oplossen.


Wat jammer dat dat het probleem niet heeft verholpen, maar wel goed om te lezen dat er een monteur onderweg is. Ik ga er vanuit dat hij/zij het probleem kan verhelpen. Laat je mij weten hoe het afloopt?


Wat jammer dat dat het probleem niet heeft verholpen, maar wel goed om te lezen dat er een monteur onderweg is. Ik ga er vanuit dat hij/zij het probleem kan verhelpen. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze monteur het probleem inmiddels heeft verholpen. :blush: