modem (Internet) werkt niet. Vandaag geactiveerd, kreeg een sms hiervoor. Alle lampjes branden groen, maar internet lampje knippert snel. Heb de modem al meerdere keren gereset. Ik heb de kabel in de modem en in het KPN kastje gekoppeld. Wat mis ik?
modem (Internet) werkt niet. Vandaag geactiveerd, kreeg een sms hiervoor. Alle lampjes branden groen, maar internet lampje knippert snel. Heb de modem al meerdere keren gereset. Ik heb de kabel in de modem en in het KPN kastje gekoppeld. Wat mis ik?
HI
Wat vreemd, als alle lampjes inclusief internet groen branden hoort alles te werken. Het knipperen betekent dat er activiteit is, dat hoort zo. Heb je Zowel via WiFi als via een netwerkkabel geen internet?
Hallo Alex,
Bedankt voor uw snelle reactie. Ik dacht dat het knipperen iets slechts zou betekenen. Via WiFi heb ik geen internet inderdaad (er staat: geen dataverbinding). Ik kan de gele netwerkkabel niet aansluiten op mijn laptop, kan dus niet checken of het dan wel werkt. Maar misschien zeg ik nu iets heel doms :)
Hallo
CC:
Hallo @JanD, bedankt voor het meedenken.
Heb bovenstaande gedaan en even gereset. Helaas blijft het linker lampje knipperen. Kan het liggen aan het IS/RA punt?
Heb je ook tv van KPN,
Hallo
Goedemorgen
Hallo
Ik hoor uw bericht, bedankt. Helaas ben ik niet thuis voor 12u.
Fijn weekend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.