Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb nu al sinds 21 Oktober enorme problemen. Ons abonnement werd gewijzigd en wij kregen glasvezel vanaf deze datum.

Hopend op nog beter internet, begon het ermee dat het gehele weekend na de aansluiting het internet het niet deed. Maandag is er een monteur gekomen om dit te ‘verhelpen’.

Echter begonnen de problemen toen pas. Continue uitvallend internet, zowel via WiFi als bekabeld. 

 

Ik heb in totaal 9 keer met jullie gesproken en ruim 220 minuten met jullie aan de telefoon gesproken, meerdere resets uitgevoerd, en alle stappen doorlopen. Niets hielp, na aandringen hebben we afgelopen week een nieuwe modem ontvangen, om te kijken of dit enige verandering zou brengen. Helaas valt het internet alsnog continue weg.

 

Vandaag heb ik weer met een medewerker gesproken, en er wordt (na overleg met manager) wederom aangegeven dat wij dan maar Wifi versterkers moeten aanschaffen of een monteur op eigen kosten kunnen laten langskomen. Ik kan werkelijk niet begrijpen hoe een manager het in zijn hoofd haalt dit voor te stellen. Het is duidelijk dat dit probleem is ontstaan sinds het overgaan op glasvezel, daarnaast heeft een WiFi versterker geen enkel nut als het GEHELE internet wegvalt (ook bekabeld!).

 

Ter compensatie is afgelopen week 20 euro aangeboden, ik vind dit uitermate schandalig als u bedenkt dat wij 220 minuten aan de telefoon hebben mogen doorbrengen en eigenlijk telkens niet kundig worden geholpen.

 

Waarom wordt er niet sneller aangeboden een monteur te sturen als het zo duidelijk is dat er een probleem is? Waarom word ik gedwongen 10 keer dezelfde reset uit te voeren? Waarom wordt er door elke medewerker gezegd dat wij dan maar versterkers moeten aanschaffen terwijl dit duidelijk niet het probleem is? Wij maken al 4 jaar gebruik van jullie diensten en hebben nooit problemen gehad met het internet tot deze overgezet werd naar glasvezel, dan is het toch duidelijk dat dit niets te maken heeft met versterkers die nodig zouden zijn?

 

Na nogmaals contact opgenomen te hebben en wederom aangedrongen te hebben op een monteur, is dit zojuist eindelijk doorgezet. 

Ik heb zojuist de monteur gesproken, deze gaf aan meteen te zien dat er iets fout zit op de aansluiting van ons internet, hij gaf dit aan als reden: ‘demping op hoofdaansluiting is te hoog aan klant zijde’. Hij zag deze fout gelijk en begreep niet waarom wij niet eerder rechtstreeks met een monteur gesproken hebben.

 

Samenvattend ben ik uitermate teleurgesteld in KPN. Ik ben altijd zeer te spreken geweest over jullie service, ik heb mijn telefoonabonnement nu al 15 jaar bij jullie maar door al dit gedoe en slechte afhandeling, betwijfel ik of ik gebruik blijf maken van jullie diensten.

Hoi @Evadejongjong, welkom op ons forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het zo ingewikkeld is om een monteur aan te sturen als er met de lijn iets niet goed is.
Ik zal je feedback doorgeven, sorry voor het ongemak!