Skip to main content

Aan het einde van de middag ineens geen internet meer. Het lampje power brand constant, lampje glas knippert groen en lampje ethernet knippert oranje op NT1. Wanneer ik het modem disconnect van de NT1 blijft het power lampje groen branden en knippert het glas lampje groen. 

Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen? Bij voorbaat dank voor reacties! TweedeHannes

Beste @TweedeHannes, welkom! Wat rot dit! Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? Als je het niet aan de praat krijgt, kan je het beste bellen met 0800-0402. We zijn 24/7 bereikbaar voor storingen. Mocht je liever contact via het forum willen, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt Dan kijk ik met je mee.


Zo spontaan dat het niet meer werkte, zo spontaan werkt het weer…. Ik denk de wonderen der techniek?


Hartstikke fijn! Mocht het toch onverhoopt weer mis gaan, laat het gerust weten. 


Een week geleden om 23.30 uur hetzelfde probleem van het een op het andere moment geen Internet tv  en telefonie. Niets hielp, volgende ochtend was de verbinding weer herstelt, het blijft echter onduidelijk waardoor deze storing is ontstaan!