Skip to main content

Heb al sinds gisteren ochtend geen internet. Kreeg gisteren van de medewerker te horen dat het omt (glasvezel) kastje defect is en heb vandaag een nieuw kastje ontvangen. Na het aansluiten had ik even internet maar na een half uur deed het internet het weer niet. Teruggebeld naar KPN en ze vertelde mij dat de modem geen internet verbinding door krijgt van het omt kastje. Nu word ik teruggebeld door iemand die er iets dieper in kan kijken maar dit kan ook wel weer een werkdag duren. Daar ik zakelijk internet heb duurt het wel erg lang allemaal. Nu ik op het forum de berichten lees over defecte omt aansluitingen begrijp ik niet waarom er niet direct is gekozen om een monteur te sturen.

 

Is er misschien iets dat ik zelf nog kan doen?

Als zakelijke klant kun je beter via 0800 0403 overleggen.

Je kunt ook de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en dan weer opstarten. @leukisanders 

 


@leukisanders heb je wel een brandend/knipperend “Glas” lampje op je NT? Zou je een foto kunnen plaatsen van je glasvezelkastje?

 


Ik heb nu een nieuw modem op kunnen halen in de winkel. Ook na het aansluiten hiervan werk het niet. De klantenservice geeft nu aan dat er een ticket open staat, hierdoor kan het modem geen verbinding maken met het internet. Ze was in contact met iemand die hoger in rang was dan haar. Ook zij kon het ticket niet sluiten. Ik was vanmiddag gebeld door de technische afdeling, deze hebben mij een 7 cijferig nummer gegeven om terug te bellen. Deze code werkt helaas niet…. Zal je altijd zien dat alles dan mis gaat.


Alles mooi groen, dat wel. 


Oei.. balen! Ik zou sowieso vragen om een monteur. Je hebt een Genexis NTU, als deze een update krijgt, schakelt hij de WAN poort uit. De monteurs hebben Nokia ONT’s in de bus liggen. 


Dat vraag ik ook steeds maar dat kan niet omdat er steeds andere tickets open staan. Ik heb ze nu allebei stroomloos gehad en dan doet hij het weer even. Ik heb toen de naam van het modem veranderd in de naam van ons wifi en toen klapte hij er weer uit. Heb het nu weer spanningsloos gemaakt en nu doet hij het weer… fingers crossed


En hij ligt er alweer uit. Ik zou terug gebeld worden door de technische afdeling. Hier wacht ik dan nog maar even op. Kan nog tot 20.00


En hij ligt er alweer uit. Ik zou terug gebeld worden door de technische afdeling. Hier wacht ik dan nog maar even op. Kan nog tot 20.00

al terug gebeld ?


Nee nog niet helaas.


Ik vind dit echt schandalig slecht . Dan morgen maar weer afwachten en dan hopen dat er nog voor het weekend een monteur gestuurd kan worden…


@leukisanders Welkom op het consumentenforum van KPN, ik hoop oprecht dat er dan op korte termijn een monteur voor je ingeboekt kan worden. Voor zakelijke verbindingen moet ook ik je helaas doorverwijzen naar mijn collega's van de zakelijke markt op 0800-0403.


@leukisanders nog iets gehoord of gebeld?


Ja ik ben deze ochtend gebeld. Volgens de expert is het nu ok en viel het steeds weg gisterenavond door de updates die het modem binnen haalde. Dat een Nokia omt kastje beter is als deze klopte niet volgens deze mijnheer, en heb ik een prima kastje. Dat verhaal van het openstaande ticket was volgens de medewerker ook een fabeltje. Hij heeft me wel weer een sms gestuurd met dezelfde code( die dus niet werkt) om te gebruiken als ik terug bel. 
 

bedankt voor jullie tips hier op het forum.

 

fijne avond allemaal.