Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds vanmiddag 13:00 werken de diensten van KPN niet meer bij mij thuis (Internet/TV). Op de experiabox V12blijft het lampje van Internet groen knipperen. De 2 groene ledjes op het glasvezel-lampje branden wel constant groen.

 

Net met de klantenservice gebeld en zij adviseerde om gelijk naar een KPN winkel te rijden en het modem om te ruilen. Dit heb ik dus gedaan. Helaas mag dit nu niet baten. Ik heb hetzelfde issue met het knipperende groene Internet lampje op de experiabox.

 

Weer met de klantenservice gebeld, maar een monteur kan pas dinsdag (over 4 dagen dus) komen kijken. Dit is wel echt teleurstellend. Toch apart dat je een klant 4 dagen zo zonder diensten laat zitten en hier dus geen urgentie aan gegeven wordt.

 

Zijn er mogelijkheden om dit proces met de monteur te versnellen? Ik weet namelijk dat monteur dezer dagen in de buurt regelmatig in de wijk nieuwe glasvezelpunten aan het aanleggen zijn.

Er komt een pinksterweekend aan dus veel mensen zijn vrij. Daarbij komt ook nog het probleem van krapte op de arbeidsmarkt waardoor er sowieso te weinig monteurs zijn. Wellicht kan de klantenservice een grote bundel zetten op uw mobiel mits u een mobiel abonnement bij kpn heeft. Misschien kunnen buren u helpen door gebruik te maken van hun wifi als het bereik voldoende is.


Hoi @TheMartijn, ik zie dat de monteur geweest is. De poort op het glasvezelkastje was stuk. Deze is vervangen en alles werkt weer naar behoren. 

Mocht er nog weer iets zijn, hoor ik graag van je.