Skip to main content

Hallo,

 

heb gisteren contact gezocht met kpn over dat we slecht internet hebben. De router staat beneden. Onze video ring Bell doet het vaak niet vanwege slechte verbinding terwijl de router er vlakbij staat. Ook met game gaat het slecht alleen maar haperen of verbinding verbroken. Boven en zolder is het nog slechter daar hebben we vaak geen internet. Me dochter kan soms zelfs geen eens tv kijken via de kpn app.

 

nu heb ik contact gezocht met kpn moet ik €100 euro betalen voor wifiversterker. Echt belachelijk want hun kunnen hun dienst waar ik netjes elke maand voor betaal niet waar maken. Vind dat kpn dit moet oplossen voor hun klanten.

 

hebben jullie een oplossing er voor?

 

groetjes jeffty

Hier in Lopik van af gisteren avond het zelfde probleem!

Geen internet meer over wifi.

Bekabeld gewoon internet. 
Tv geen probleem

Modem meerdere keren herstart tussen het opstarten door 15 min gewacht. 
Wifi werkt weer maar valt na een paar minuten weer weg. 
 

gr kees


Bij ons valt het nu op sinds we de video ring Bell hebben en me dochter bij ons woont en binnen niks kan vanwege slechte internet.

 

erg vervelend maar geen oplossingen


Hoi @Jeffry87, welkom op ons forum!
Slecht wifi is niet fijn natuurlijk, we hebben hier een tweetal handige topics over!


Je kunt ook altijd even met ons bellen op 0800-0402 hierover.

Als het minder haast heeft denken we hier natuurlijk ook graag even met je mee. Ik ben dan wel benieuwd hoe je je netwerk ingericht hebt. Wat voor netwerkapparatuur gebruik je en hoe heb je alles met elkaar verbonden zitten?


Probleem is opgelost bleek dat een WiFi apparaat een update nodig had. 
Na de update werkt alles weer naar behoren. 
Bedankt voor het meedenken. 
gr Kees


Hier ook hetzelfde probleem. 
Na toevoegen van Nest videodeurbel zeer trage of geen Wifi verbinding.
Deze week een Envoy module geïnstalleerd voor contact met onze zonnepanelen en deze krijgt zelfs  helemaal geen verbinding met de router.

WiFi manager al gedraaid, die constateert dat een downloadsnelheid van 45 Mbps inderdaad erg traag is. Maar dat is geen Wifi probleem want de bekabelde snelheid komt ook niet boven de 50 Mbps. We wachten met smart op glasvezel maar dat kan nog wel 2 jaar duren.

Als het toevoegen van Wifi versterker(s) inderdaad de oplossing zou zijn dan vind ik dat KPN dat mag uitvoer zonder kosten voor ons; we zijn al 32 jaar trouwe klant en hebben jarenlang voor een 100 MBps verbinding betaald die achteraf technisch helemaal niet haalbaar blijkt te zijn.


@Haringkop werk aan de winkel.  Maak een eigen topic aan dan gaan we je helpen.