Skip to main content

UITVAL WIFI EN UITVAL MODEM. Dit is al weken aan de gang. Ieder half uur á drie kwartier wordt het internet onderbroken zowel via de WiFi als ook de bedrade aansluiting naar de andere pc's in huis. Dit heeft in ons geval o.a. al vervelende gevolgen gehad tijdens internetbankieren (waardoor betalingen niet konden worden verricht) + tijdens het versturen van e-mailberichten (waardoor die hun bestemming niet bereikten.) Zelfs het invullen van deze omschrijving heb ik moeten onderbreken omdat het internet er zojuist weer de brui aan gaf.

UITVAL TELEFOON, UITVAL TV + GEEN GOED WERKEND TV MENU.  Zojuist vielen dus naast internet, ook onze huistelefoon en de TV uit. Alle lampjes op het modem zijn dan gedoofd. Zoals gezegd duurt dit nu al weken. Ik heb op meerdere manieren onze KPN BOX 12 gereset en dit is niet de eerste keer. Een monteur is vorig jaar langs geweest en heeft ergens in een kabelkast buiten iets aangepast. Maar het uitvalprobleem is altijd gebleven. Met name in de afgelopen drie á vier weken tot aan nu toe, was het niet fijn meer om met uw producten te moeten werken. We zijn een trouwe KPN klant, maar we overwegen nu toch een overstap naar een andere leverancier in de hoop dat alles weer naar behoren zal gaan werken. Deze zich steeds herhalende storingen bezorgen ons werkelijk kopzorgen en daar wordt het bepaald niet gezelliger van thuis. Dat zult u toch begrijpen? 

Met vriendelijke groet.

M.Hummel

Hoi @DrMarvin, welkom terug! Jammer dat het weer niet goed is! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb de lijn uitgelezen en zie dat het de afgelopen dagen je verbinding echt vaak weggevallen is. Op dit moment meet hij actief en stabiel maar dat is natuurlijk even een momentopname.
Omdat een reactie en oplossing via het forum soms even kan duren en ik simpelweg niet de hele dag kan meten kun je het beste even bellen als de verbinding wegvalt of als hij net een paar keer weggevallen is. Je kunt ons hierover 24 uur per dag bellen op 0800-0402. Dit moet goed op te lossen zijn!


Dat zal ik dan maar doen. Voorlopig dank daarvoor. Op momenten dat het wel werkt, is telefoneren echter ook onmogelijk. Woorden en zinnen klinken alsof er uit ieder woord letters worden weggenomen. Gesprekken moeten dan worden voortgezet via onze mobiele telefoons.


Vanaf een mobiel is inderdaad het handigst, als je modem geen verbinding heeft werkt de huistelefoon inderdaad ook niet! Laat ons vooral weten wat eruit komt!


Hoi Thomas, maar ook als het modem wél werkt, doet de telefoon ineens zo vreemd. Woorden en zinnen klinken alsof er uit ieder woord letters worden weggenomen. Raar fenomeen toch?

 


Dat klinkt niet goed inderdaad. Ik denk ook dat mijn collega's het probleem wel kunnen vinden als je belt!