Skip to main content

Sinds 2 dagen regelmatig storing met de kpnbox. Sinds 10 minuten helemaal niks meer, niet te resetten niks. En jullie zijn niet bereikbaar! Maak dan geen reclame 7 dagen in de week 24 uur per dag. Waardeloze troep is dit, we betalen een godsvermogen voor ons abonnement, daar mogen wij zeker ook goed werkende apparatuur voor verwachten. Ik wil dit probleem deze ochtend nog opgelost hebben

Hoi @Dorien80 
Vervelend dat je storing hebt.
Overigens zijn tijdens deze Corona-crisis de contact-tijden veranderd.
Van 09:00 en 22:00 kun je bellen met 0800 0402 of chatten via de LiveChat functie


Goedemorgen, @Dorien80. Welkom op het KPN forum.

Wat enorm zuur dat sinds twee dagen een storingen ervaart. Heb je helemaal geen diensten meer op; tv, internet en eventueel bellen? Of werkt één van de diensten niet (optimaal)? Ik zie dat je het topic vannacht hebt aangemaakt, wanneer er noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden in jouw regio gepland staan voeren wij die in de nacht uit. Zo hebben er zo weinig mogelijk huishoudens last van de onderbreking. Hierdoor kan het komen dat je er afgelopen nacht(en) geen verbinding had. Op kpn.com/storing kun je controleren of er storingen en/of werkzaamheden aan het netwerk worden uitgevoerd. Dat kan niet met terugwerkende kracht, de tool toont alleen actuele standen aan.

Geen storing of onderhoud?  Je kunt via onze online tool: Problemen & storingen met Internet / wifi gebruiken. Daarmee los je stap voor stap internetproblemen op.


Er waren geen storingen en ook geen onderhoud hier in de buurt. Vannacht zaten we helemaal zonder, maar op het moment laat het overdag en s'avonds ook te wensen over en vliegt regelmatig de verbinding eruit. En als de tijden zijn aangepast i.v.m corona dan moet dat gewoon op de site staan, daar staat niks over en ook geen bericht van gehad


Erg spijtig allemaal, @Dorien80 . Begrijp ik het goed dat als het misgaat, álles stopt met werken? Of hebben we het alleen over wifi? Wat gebeurt er met het modem als het mis gaat?

Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven, als je dat gedaan hebt? 


Hey @Dorien80, het is hier wat stil. Is het probleem al opgelost? Of is je verbinding nog traag of valt de verbinding steeds weg? Je kunt via onze online tool: Problemen & storingen met Internet / wifi gebruiken. 
Stap voor stap gaan we je probleem dan oplossen. Wil je dat eens proberen? :)


Hoi Dorien, we hebben geen reactie meer van je gehad. Ik ga er daarom vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost. Daarmee sluit ik je topic.

Ervaar je toch nog problemen? Laat het ons dan gerust weten, we helpen graag!


Reageer