Skip to main content

Gisteren ontving ik een mail dat onze internetsnelheid gratis verhoogt wordt. Heel mooi inderdaad.

Maar nu kijk ik even op MijnKPN en daar staat “Status van je bestelling”. IK HEB NIETS BESTELD. 
Het meest vervelende vind ik nog dat het contract weer opnieuw vastligt tot 02-11-2022. Dat gaat dus NIET gebeuren!

@Kpn snelheid aanpassen ok. Contractduur ongemoeid laten!

 

Hoi @elverding1963, als dat niet zo afgesproken is is dat natuurlijk niet de bedoeling!
Ik moet je vragen hierover contact met onze afdeling opzeggingen op te nemen.
Je kunt hen bereiken via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Hallo @elverding1963 , je contract blijft gewoon zoals het is wat de einddatum betreft. Bij een lopende wijziging wordt vanaf de datum aanvraag wijziging het contract een jaar verder vermeld door het systeem. Als de wijziging eenmaal doorgevoerd is, staat je contract weer op wat het oorspronkelijk was, wat de einddatum betreft, zo is mijn ervaring.

Als jee eenmaal een bevestiging per SMS/mail dat de wijziging actief is kijk dan de volgende dag in MijnKPN en je ziet de oude contractdata weer staan.

 

CC: @Thomas 


Hallo @elverding1963 , je contract blijft gewoon zoals het is wat de einddatum betreft. Bij een lopende wijziging wordt vanaf de datum aanvraag wijziging het contract een jaar verder vermeld door het systeem. Als de wijziging eenmaal doorgevoerd is, staat je contract weer op wat het oorspronkelijk was, wat de einddatum betreft, zo is mijn ervaring.

Als jee eenmaal een bevestiging per SMS/mail dat de wijziging actief is kijk dan de volgende dag in MijnKPN en je ziet de oude contractdata weer staan.

 

CC: @Thomas 

Helder. Dank Thomas. Ga ik het zo in de gaten houden.👍🏻


Hallo @elverding1963 , ik heb de reactie geschreven en een CC aan Thomas gestuurd zodat hij het ook weet.

 


Hallo,

Ik gebruik ook de optie voor sneller internet (100/100). Ik heb echter nog geen bericht gehad dat ik ook gratis geüpgraded wordt. Wanneer kan ik dit bericht verwachten?


Hallo,

Ik gebruik ook de optie voor sneller internet (100/100). Ik heb echter nog geen bericht gehad dat ik ook gratis geüpgraded wordt. Wanneer kan ik dit bericht verwachten?

Hallo @Rvw1 , dat bericht krijg je misschien wel nooit. KPN zal haar redenen er voor hebben om bij bepaalde klanten de internetsnelheid (gratis) aan te passen.

 


Even ter bevestiging. Snelheid is verhoogd en contract einddatum staat inderdaad weer op 2016.


Door de wijziging wel bijna 2u met de helpdesk aan de lijn gezeten. Op het moment dat de verhoging echt actief werd. Gingen mijn beide tv ontvangers in storing. 1 Doet het sinds net weer, donderdag komt de monteur.

 

Topic kan gesloten worden.