Skip to main content

Hey sab ik ken het 

Wij zitten al sinds 8julli 2022 te wachten op internet van oude naar nieuwe adres (nieuwbouw) alles is kant en klaar kabel in huis kastje aan de muur.  naar heel wat belletjes elke maand werd elke maand de aansluiting verzet, en beloftes gedaan. Sinds aug 2022 noodpakket gekregen maar is bagger met 3  kinder. Om de 2 dagen bellen om op te waarderen en soms moet je 24 uur wachten voordat je internet hebt. En elke maand netjes betalen 61 euro per maand en dan nog niet netjes geregeld. Na heel wat tickets aangemaakt nog niks geregeld en de belofte was 24 feb 2023onderhand en bel ik vandaag op 22feb 2023 om te kijken wat de status is en wat denk je verder naar 31 maart en weer een ticket aangemaakt. Intussen heb ik Ziggo die had binnen 3 werkdagen de spullen geleverd en wat denk je gewoon internet en tv wel langzamer maar ja zo kan het ook dat er wat geregeld wordt en 50 procent korting op de abb en gratis wifispots door het huis heen. Kan kpn een voorbeeld aan nemen om het daadwerkelijk op te lossen om klanten te behouden en ik ben niet de enige in de wijk!!! 

@Kpn wat doen jullie hier aan de mensen laten wachten en betalen of ????? Want jullie hebben nog 1 kans om dit met spoed op te lossen anders komt er een dikke claim aan en compensatie wat betaald moet worden 😉

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Oef, dat is wel heeeeel lang wachten, @Bjorn van berkel. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijk ik mee.


Hoi Erik.   

Ik heb het ingevuld ik hoop dat er nu iets gebeurd. Ik heb een mail gehad dat er een fout schade in de kabel is en dat die hersteld moet worden maar dat hoor ik al maanden en nog niet dus. En nu ergens tussen maart en april gemaakt kan worden, weer een maand verder. Dus nog 4/5 maanden dan is het een jaar geleden dat kan toch niet 

 

Mvg fam Berkel/ruijsch


Dank voor de gegevens en je aanvullende geduld, @Bjorn van berkel. Helaas kom ik inhoudelijk ook niet heel veel verder. Je bent op de 23e gebeld door een collega van de back office. Wat ik zie is dat zij navraag/verzoek hebben uitstaan bij Netwerk om de aanleg van de glasvezel gereed te melden. En daar wachten we nu nog steeds op. Ik kan niet meer inzien dan dat. Wat wel kan (en wat ik ook gedaan heb) is een verzoek doen dat de back office jou opnieuw belt met een update. Dat wordt dan binnen 3 werkdagen opgepakt.

Maar, ik zie ook dat de collega die je op de 23e belde je een telefoonnummer+pincode gestuurd waarmee je hen kunt bereiken. Dat is hiervoor de beste weg om informatie te krijgen. Als je dat dan ook nog bij de hand hebt zou ik je aanraden om zelf al te bellen (tijdens kantooruren). 


Hoi Erik

Ik heb geen nummer en pincode gehad sorry als dat naar mijn mail gestuurd kan worden graag want dan kan ik zelf bellen 

 

Gr bjorn 

 


Ik heb gekeken of ik dit kan nasturen, maar dat lukt helaas niet, @Bjorn van berkel. Dus dan kan ik je alleen maar vragen even af te wachten. Het verzoek tot terugbellen dat ik gisteren deed wordt binnen 3 werkdagen opgepakt.


Ik zie dat er een update is geplaatst op 7 maart, @Bjorn van berkel. Ik neem aan dat je hierover telefonisch geïnformeerd bent door de back office. Maar voor de volledigheid:

De afdeling Nieuwbouw, van KPN Netwerk, heeft de aannemer die verantwoordelijk is voor de aanleg in jouw gebied om een update verzocht. Zodra daar reactie op is, wordt je door de afdeling Nieuwbouw geïnformeerd.