Skip to main content

Hey,

Ik heb op 26 juni mijn internet aangevraagd. Er bleek toen nog iets opgelost te moeten worden en er werd mij toen door de klantenservice gezegd dat er op 21 juli een monteur zou langskomen. Dit is echter uitgesteld waardoor ik dus meer dan een week zonder internet zit. Een probleem is ook dat ik slechts 4GB internet heb op 4G. (Niet bij KPN). Ik had hierover daarnet contact gehad met de klantenservice of ik een noodpakket kon krijgen. Ze zei dat dit niet mogelijk was voor haar maar dat ik het bij dit forum moest proberen omdat hier mensen van de backoffice met meer rechten zouden werken. Een dingetje is namelijk dat Ziggo wel al bij de buren werkt maar KPN niet. Als ik niet snel internet kan krijgen moet ik helaas (ook tot mijn spijt) bij Ziggo gaan afnemen. Kan iemand mij hier helpen?

Groet,

Boris

Hoi @Borismul. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelende situatie. Wij zoeken het graag verder voor je uit en zullen proberen om meer duidelijkheid te geven. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen we ook uitzoeken of het mogelijk is om een Noodpakket jouw kant op te sturen. 


Ik heb mijn info geupdate.


Ik zie dat de afspraak inderdaad verschoven is naar de 29ste van deze maand. Naar voren halen van de aansluitdatum dat lukt ons helaas niet. 
Voor de week zonder internet komt er een noodpakket naar je toe. Alle info krijg je per sms en e-mail @Borismul 


Heel erg bedankt!


Hoi, ons internet is wederom langer uitgesteld. We hebben nu maar een maximum van 50GB aan internet in ons noodpakket en alleen maar NPO 1,2,3… ik kan dus niet echt netflixen e.d. Zou het maximum onbeperkt of bijna onbeperkt kunnen worden gezet en ons digitenne abonnement kunnen worden uitgebreid?

Groet Boris