Skip to main content

Hoi allemaal,

Wij gaan verhuizen en gaan naar een adres wat staat op huisnummer A 02. Hier is een DSL aansluiting en de vorige bewoners hadden KPN. Wij zitten bij T-mobile en wilden hier het liefst blijven. Helaas is de aanvraag bij T-Mobile afgewezen, en ze zeiden dat ze wel konden leveren omdat de aansluitingen er zijn maar A02 stond niet geregistreerd bij hun, alleen A. Daardoor konden ze niet apart leveren voor ons. Vervolgens hebben wij contact opgenomen met KPN, en die zeiden dat er wel gewoon geleverd kon worden. Mijn vraag is dus of iemand weet hoe dit zit en of het mogelijk is om een goede internetaansluiting te ontvangen op A 02. Bij KPN zelf en bijvoorbeeld ook Oxxio is A02 wel apart van A en is het ook leverbaar.

Mvg

Hey @Karel Knikker! Hier Foutstack] kun je de mogelijke snelheid controleren die beschikbaar is op jouw adres. Het is wel gek dat T-mobile het adres niet kan vinden en wij wel. Wellicht mogen zij niet leveren over de beschikbare lijn? Al lijkt mij dit erg sterk. 

 

--- Denktank ---

Het is een adrestoevoeging. Kan zijn dat het bij hun anders in het systeem is gezet. 
Voorbeeld: Als een huis wordt opgesplitst in twee huizen, dan moet dit doorgegeven worden aan de gemeente, die meldt dit bij het kadaster. Het adres bestaat nu. De bewoner of aannemer vraagt een internetaansluiting aan (bijv. via mijnaansluiting.nl). Als de aansluiting gelegd is, wordt de technische info van de aansluiting aan alle providers doorgegeven (toegevoegd aan de database). T-mobile levert over de zelfde lijn als wij doen, dus waarom het adres niet bestaat, is nu de vraag. 
Wat ik me kan voorstellen is dat de toevoeging anders in hun systeem staat > bijvoorbeeld > 1111AB 10 A2 of misschien zelfs 1111AB 10AA. 
Ik ben dit bij ons ook wel eens tegengekomen. Dat zou wel betekenen dat de persoon die jouw bestelling heeft afgewezen niet heeft gekeken naar mogelijke variaties (waarschijnlijk een computer).  
(Ze hebben vermoedelijk wel een afdeling die zich hiermee bezig houdt, dus je kunt de stoute schoenen aantrekken en nog eens bellen en dit voorleggen). 

----

Goed, ik weet niet hoe het er bij T-mobile aan toe gaat, dus ik zal er niet teveel over zeggen. Uiteraard ben je van harte welkom bij ons! Mocht je er niet uitkomen met T-mobile, neem dan eens een kijkje op onze site pKPN Thuis]. Laat jezelf verleiden door ons mooie aanbod:green_heart: . 

 

 


Bedankt voor je reactie! Ja T-mobile heeft op een of andere manier de A02 niet in het systeem staan, en ze zeggen dit niet te kunnen oplossen. Wellicht dat je gelijk hebt en het er als AA instaat o.i.d. Waarschijnlijk wordt het inderdaad gewoon KPN dan, is natuurlijk ook prima maar ik blijf altijd liever loyaal dan telkens weer overstappen :)


Tja, als T.Mobile niet wil leveren omdat ze je adres niet kunnen vinden word het lastig.

Je kan het nog op hun Community proberen en een antwoord van Sander, Brian of Jason afwachten, Waqqas zal wel als eerste reageren die moet je maar laten kletsen, als je dezelfde naam @Karel Knikker  gebruikt kan ik ze wel even aan de staart trekken daar.

Maar even ter info, wat heb je nu van T-Mobile voor apparaten in huis, en welke verbinding, als je op glasvezel zit en de rete stabiele maar verouderde Draytek in huis hebt ga je er niet op vooruit met de moderne Zyxel T50 die ze nu leveren, weinig stabiel te noemen, is de oudere Huawei die er tussen zat een stuk beter.


Goede service @Doornekamp33, Klasse!:heart_eyes: