Skip to main content

Internetbundel van 10 gb snel op. Hierop 1 GB bij gekocht. Na 1 dag op. Vervolgens wederom 1gb bundel bij gekocht. Na 15 minuten op. Welgeteld 1 website bekeken. Kunt u vertellen wat er mis is. Heb de wifi instellingen en mobiele data instellingen nagelopen. Hierbij tips in voorgaande forums nagelopen echter geen bijzonderheden. Afgelopen week wel een update verricht met de GSM. 

Hallo @Stph , binnen je gsm kun je per app zien waar het verbruik naar toe is gegaan.

 


Hoi @Stph! Wat balen dat je bundels zo snel opgegaan zijn.

De tip van JanD is een goede: heb je hier al naar kunnen kijken?

Je geeft zelf aan dat er een update is uitgevoerd. Je kunt in je toestel ook instellen of een update via mobiele data mag of uitsluitend via een wifi verbinding: hoe is dat ingesteld in jouw toestel?
Ik ben ook benieuwd van welk type toestel jij gebruik maakt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


bij mij is mijn internetbundel ook in no time op nu ik een nieuwe telefoon heb. Ik krijg niemand aan de telefoon. Ik denk dat ik mijn abonnement maar opzeg en naar andere provider ga. Dit is waardeloos.


bij mij is mijn internetbundel ook in no time op nu ik een nieuwe telefoon heb.

Bij een nieuwe telefoon kun je allerlei updates verwachten, en natuurlijk de apps die je er zelf opzet. Met de verkeerde instellingen allemaal via de mobiele data - weg  databundel.


ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Hoe zo kan ik niemand bellen bij KPN om in ieder geval te horen hoe eea op te lossen is.


Wat doet u met uw data? Als u filmpjes kijkt, dan vliegen de mb's er doorheen. Dus dan is het logisch dat uw data zo op is.


je kunt natuurlijk KPN bellen maar gelukkig kunnen die niet zien waar je mobiele bundel aan opgegaan is 😉 Dit kun je nl zelf zien in je telefoon. Had/heb je wifi in de buurt? Zoals al eerder gezegd, een nieuwe telefoon gaat eerst van alles updaten en bijwerken en als je dan geen wifi hebt dan gaat het hard  


Alles via wifi geïnstalleerd.


blijkbaar toch niet, want anders was je bundel er niet aan gegaan. heb je soms een iphone en staat wifi assistent aan? dan zal je telefoon nl mobiel gebruiken als wifi te zwak is. android schijnt ook zoiets te hebben

Â