Skip to main content

Naar dat er een stop in de meterkast eruit lag blijft het internet en wifi lampje knipperen. Al gereset en op nieuw opgestart helpt niks. Klantenservice.is telefonisch ook niet bereikbaar want die zijn er maar tot 1800. 

 

Iemand een idee wat ik nog kan proberen 

Dit bericht (sms) heb ik om 16:57 ontvangen van KPN:

Beste klant, door een storing kan je misschien niet of minder goed internetten, tv-kijken of bellen. Sorry hiervoor! Wij werken hard aan een oplossing. Kijk op kpn.com/storing voor verwachte oplostijden. Groet, KPN

Ik heb interdaad helemaal geen dienst momenteel (heb ook tv)

Er is op de router (eigen router) ook geen link.


Dit bericht (sms) heb ik om 16:57 ontvangen van KPN:

Beste klant, door een storing kan je misschien niet of minder goed internetten, tv-kijken of bellen. Sorry hiervoor! Wij werken hard aan een oplossing. Kijk op kpn.com/storing voor verwachte oplostijden. Groet, KPN

Okay. Als ik op de site van kpn kijk geeft deze geen storingen weer. 

 

Uit welke omgeving komt u ? Ikzelf in zuid oost drenthe


Dan kan het dit niet zijn.

Ik woon in het zuiden van Noord-Brabant.


Dan kan het dit niet zijn.

Ik woon in het zuiden van Noord-Brabant.

Okay bedankt in elk geval voor de reactie 


KPN is 24 x 7 bereikbaar voor storingen via 0800 - 0402.


KPN is 24 x 7 bereikbaar voor storingen via 0800 - 0402.

Als ik dit nummer bel en het maakt niet uit welke vraag ik stel is het antwoord dat mijn vraag nu nier telefonisch beantwoord kan worden. Snap er niks van


Spreek in dat je een storing hebt en blijf aan de lijn, je zou daarna een medewerker aan de lijn moeten krijgen.


Spreek in dat je een storing hebt en blijf aan de lijn, je zou daarna een medewerker aan de lijn moeten krijgen.

Ik zal het nog eens proberen 


Spreek in dat je een storing hebt en blijf aan de lijn, je zou daarna een medewerker aan de lijn moeten krijgen.

Wederom het zelfde antwoord.


Hallo @Broyez een storing is nooit leuk natuurlijk. Is het inmiddels al wel gelukt om contact te krijgen met een medewerker van de klantenservice? 


Hallo @Broyez een storing is nooit leuk natuurlijk. Is het inmiddels al wel gelukt om contact te krijgen met een medewerker van de klantenservice? 

Ja intussen iemand gesproken en we krijgen een nieuw modum. 


Uiteindelijk bleek een nieuw modum niet de oplossing en is een monteur geweest die.had vastgesteld dat het glasvezel kastje stuk was en deze vervangen.