Skip to main content

Sinds 2 dagen heb ik mijn abb bij kpn. Ivm verhuizing nu alleen de wifi aangesloten, tv nog niet. Echter blijft het internet lampje knipperen, modem ook al gereset maar blijft zo.

Is mijn abb al actief of nog niet?

Goedemiddag @Cindy vdb, ik lees dat je modem al een reset hebt gegeven maar helaas zonder resultaat. Het kan zijn dat de verbinding nog niet opgeleverd is op jouw adres, of dat er toch iets niet helemaal goed is aangesloten. Ik kan me zo voorstellen dat je na de verhuizing nu graag wil internetten in je eigen nieuwe woning. Het snelste zijn dit soort zaken opgelost via de klantenservice. 

Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”


Via het forum kan een moderator ook voor je kijken wat er aan de hand is, maar gaat wel minder snel dan via de rechtstreekse klantenservice. Wil je toch hulp van de KPN moderator, vul dan jouw profiel in en geef hier even een seintje.