Skip to main content

Goedenavond,

Het lampje van het internet op de Modem KPN Box 12 blijft knipperen waardoor er geen internetverbinding beschikbaar is. Hoe dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,
T Bossers

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Oei @T Bossers, niet zo handig dit 🙁

Is de situatie in tussentijd gewijzigd of zit je nog steeds zonder internet? Ik wil je in ieder geval vragen om de bekabeling goed te controleren: kabel eruit halen, controleren en opnieuw aansluiten en ook de vraag om het modem te herstarten en/of te resetten.
Werkt het dan nog niet, dan lijkt het mij goed dat wij vanuit onze kant jouw lijn gaan controleren.  Het snelste kun je dat telefonisch doen, voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar om het nummer 0800 0402. 

Minder snelle oplossing is via ons, het Forum. Houdt rekening met een langere reactietijd; wij zijn namelijk niet 24/7 aanwezig. Mocht dat je voorkeur hebben, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!