Skip to main content

Hi! 
 

Ik ben sinds gisteren verhuisd, had op mijn vorige adres ook al een KPN abonnement en daar werkte alles top. Ik heb via de app netjes mijn verhuisdag doorgeven en ook van KPN mails ontvangen dat het goed is doorgekomen en dat ik vanaf 20 maart alles kon aansluiten.

Nu heb ik dat gedaan, maar blijft het groene internet lampje op mijn box 12 knipperen en de WiFi werkt daardoor ook niet.
 

Heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice en al het opnieuw opstarten / resetten al gedaan met diegene. Nu wilde zij een nieuwe modem naar mij opsturen omdat het daaraan zou liggen, maar ik heb deze modem nog niet eens een jaar dus dat lijkt me vrij sterk. Zou liever een monteur langs willen hebben.. 

Hi @Maaikevtk1706 en welkom op het forum! 

Gek dat je modem kuren geeft in je nieuwe woning. 😕 Het kan zijn dat hij met de verhuizing een rammel heeft gekregen of dat hij niet goed overweg kan met het aansluitpunt, dan is een nieuw modem wel de volgende stap. Is deze wel aangevraagd? Dan kan namelijk getest worden of een nieuw modem de oplossing is.

Mocht het ook dan niet werken, neem dan weer contact met ons op via 0800-0402 en spreek in dat je een storing hebt. Daarvoor zijn we 24/7 bereikbaar. Dan kan mijn collega het verder met je oppakken en waarschijnlijk moet er dan wel een monteur langskomen. 

Hopelijk heb je zo snel diensten!