Skip to main content

Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht, ik heb maar ff snel een account aangemaakt. Ik kon de oplossing gewoon niet vinden op google of de website van kpn.

 

Mijn wifi doet het sinds gisterenochtend niet meer. Op alle apparaten in huis(en tv kijken lukt ook niet). Hij geeft wel 3 van die streepjes op me telefoon, dat de verbinding perfect is zegmaar. Maar daarnaast staat zo'n uitroepteken. Geen idee.

 

Verder op de router staat het lampje internet uit. Ik heb gewoon geprobeerd stekker eruit erin te doen. Een reset uit te voeren. Maar is op die herstel knop gedrukt. Andere ethernet poorten geprobeerd. Geen idee wat ik nog meer kan proberen. Router kastje zelf aan en uit ook al gedaan.

 

Ik snap ff niet wat er aan de hand is.

 

Ik heb nog nooit wifi problemen gehad. En we hebben niets veranderd met kpn of aan de knoppen gezeten thuis.

 

Ik zie dat er geen actuele storingen zijn. Dus ik zou het echt niet meer weten. Iemand dit ook wel eens gehad. 

 

Alvast bedankt voor u tijd. Fijne dag.

Hallo en welkom op het forum @Tamer De Bruijn, als het internetlampje uit is, ligt het gehele signaal er uit. dat verklaart dan ook direct het uitroeptekentje. Voor dit soort storingen kan het beste gebeld worden met ons gratis nummer 0800-0402. Een medewerker kan dan direct meekijken en een oplossing bieden, zo vlak voor het weekend! 


@Tamer De Bruijn . Heb je al contact gehad met de telefonische helpdesk?