Skip to main content

Hey, 

Ik heb geen WiFi meer. Ik heb al heel vaak probeert de stekkers eruit te halen of de knopjes aan en uit te zetten maar het internet lichtje blijft uit en af en toe knippert hij heel licht. 
Is hier een oplossing voor?!

Hoi @Agnes De Lange, welkom op het forum! Een internetlampje dat uit is, betekent meestal dat er toch wat meer aan de hand is. Wat je dan zelf nog kunt proberen is een reset van de KPN (Experia) Box. En, als je glasvezel hebt, het 2 minuten stroomloos maken van je glasvezelkastje.

Als deze dingen niet helpen, dan is de snelste manier om verder geholpen te worden bellen met 0800-0402. De collega kan dan ter plekke je lijn doormeten en met jou de vervolgstappen voor oplossen doorlopen.

Als je liever via het forum geholpen wilt worden dat kan natuurlijk ook. Vul in dat geval je forumprofiel in. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan meten wij de boel door. 

 


Is goed ik ga hem resetten maar welke persoonlijke informatie verwijder ik dan want ik woon bij mijn ouders en ben bang als ik dan teveel verwijder 


Is goed ik ga hem resetten maar welke persoonlijke informatie verwijder ik dan want ik woon bij mijn ouders en ben bang als ik dan teveel verwijder 

Bij een reset van de ExperiaBox gaat deze terug naar de fabrieksinstellingen, zoals de originele wifinaam en password. Als die zijn aangepast nadat het is aangesloten, zal je die weer moeten aanpassen na de reset.