Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een witte experia box zonder type nummer. Momenteel geen internet, geen tv, etc.

Lampje broadband flikkert, lampje internet is uit. Procedure via internet doorlopen om storing te traceren, probleem niet opgelost. Wat kan ik nog meer proberen?

Casper

Goedemiddag @CasperD, welkom. 

Wat lastig dat jij momenteel helemaal geen diensten hebt. Bellen is dan vaak sneller omdat je dan direct één op één contact hebt. Je kan mijn collega's van de telefonische desk bereiken via 0800-0402. Wil je toch liever via het forum geholpen worden, vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer een geef ons een seintje. 


Hoi Hanna, gedaan!🙂


Bedankt voor je gegevens @CasperD, dat is ook al een oudje dat modem!
Ik heb een omruilverzoek voor je ingediend. Je kunt de oude morgenmiddag na 14:30 omruilen bij de coop bij jou in de buurt! 
Je krijgt hier per sms/mail nog even een bevestiging van met meer details.


Ben zelf ook wat ouder🙂sms is binnen, bedankt voor je moeite!!

Groet, Casper


Goedemorgen!

Ik ben super geholpen door kpn met een nieuwe experia box en tv ontvanger alleen....het werkt (nog) niet…

Op de experiabox branden vier lampjes maar tv ontvanger meldt" zap heen en weer"...geen tv dus en geen wifi...heb alles een keer gereset maar verbetert niet. Nog suggesties?

Groet, Casper


Hoi @CasperD, ik lees net je reactie. Wat balen zeg! Ik zie dat je inmiddels een nieuw topic gemaakt had en @Lisa  een storingsticket voor je doorgezet heeft.
Onze collega's nemen hierover nog contact met je op!