Skip to main content

Wij ondervinden de afgelopen tijd veel problemen met internettoegang. Laatste weeken neemt dit toe! Het internetsignaal valt regelmatig weg. Reset van de Experia V8 box lost het som op, maar soms ook niet. Het signaal is dan wel goed volgens de site van KPN. Het lijkt erop dat de Experia box defect aan het gaan is. Kan er een nieuwe opgestuurd worden?

Hoi @Johank77. Welkom op het KPN forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer jouw internet verbinding regelmatig wegvalt. Gaat dit om een bekabelde of WiFi verbinding en gebeurd dit op verschillende apparaten in huis? Ik zoek graag verder voor je uit hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je!


Hoi @Johank77. Welkom op het KPN forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer jouw internet verbinding regelmatig wegvalt. Gaat dit om een bekabelde of WiFi verbinding en gebeurd dit op verschillende apparaten in huis? Ik zoek graag verder voor je uit hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je!

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als dit niet het geval is kan je misschien wel op onze servicepagina een oplossing vinden voor dit probleem.