Skip to main content

Beste lezer,

 

Afgelopen week is er een monteur bij mij langs geweest om het Internet aan te sluiten. Mijn complimenten, wat een kundige en vriendelijke man. Hij heeft alles vakkundig aangesloten en doorgemeten.

Nu blijkt er echter maar 14 mb/s het huis binnen te komen. Dit is naar huidige maatstaven en voor mijn wensen echt ver beneden de maat. Ik ben benieuwd naar een oplossing,

 

Met vriendelijke groet

  1. Hub

@Chub 

Wat geeft deze site aan wat je zou kunnen hebben?


Het mag ook geen verrassing geweest zijn. Bij de postcodecheck voor het afsluiten wordt de verwachte snelheid al getoond. En in de bevestiging per mail en het contract nogmaals. Dan kan je er binnen twee weken nog vanaf zien. Twee weken na de bestelling dus.


Hoi @Chub,  welkom op het forum en welkom bij KPN! :relaxed:

Vervelend om te lezen dat de snelheid niet is wat je had verwacht. Zoals @Ward_  aangeeft wordt deze snelheid wel al aangegeven bij de postcodecheck en vervolgens ook nog eens in de bevestiging van je bestelling.

Even voor mijn beeldvorming: meet je de snelheid over de bekabelde verbinding of over de draadloze wifi-verbinding?


@Chub Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Dit topic mag gesloten worden, ik heb inmiddels een verzoek ingediend het contract te ontbinden, en een andere ISP aangesloten in huis. 

 

 


Reageer