Skip to main content

Ik probeer al tijden mijn internet snelheid aan te passen naar 200mbit. Ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is.  Kan iemand mij helpen?


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Beste @FRFC-1908,

kun je wel naar 200 Mbit/s, heb je glas of een koper verbinding? Zou je anders op deze site willen kijken door jou postcode en huisnummer in te vullen, daarna naar beneden scrollen dan zie je wat haalbaar is op jou adres. 


Dennis... ik ben misschien onduidelijk geweest..... ik heb nu 1000mbit van kpn...... maar wel weer terug naar 200mbit. Ik probeer mijn abonnement aan te passen in mijn kpn.... maar steeds als ik op de knop verwerken klik,  geeft hij aan dat er een technisch probleem is en ik het op een ander tijdstip nog een keer moet proberen.  Das nu al een aantal dagen zo. Ik wil gewoon mijn abonnement aanpassen. 


Bedankt voor jou terugkoppeling @FRFC-1908, om dit afgehandeld te krijgen kun je overdag beter even bellen met de klantenservice 0800 - 04 02. Dan kunnen ze het van jou in orde maken. 👍🏼


Hoi @FRFC-1908 . Welkom op het forum.

Ben je via 0800 042 meer te weten gekomen? Mocht je mijn hulp nodig hebben laat het weten. 


zelfde probleem bestaat andersom, probeer sinds 4 januari van 500 naar 1gb te gaan. Via de site lukte niet, via de helpdesk moeizaam, nu nog niet opgelost. Blijkbaar gaat er op de achtergrond op diverse afdelingen iets mis en blijft de helpdesk eenvoudig verwijzen naar een andere afdeling, nog even geduld, komt eraan, mail erover heen dat het wat langer duurt, enz. enz. ..


Goedendag  het is mij uiteindelijk gelukt..... denk dat er een storing op de site was.  Maar iig bedankt voor jullie hulp en reacties