Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid haalt maar 200/300 mbit/s, niet de 1 gbit/s

• December 21, 2022
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Hoi ,

Ik heb 1 gbit/s internet abonnement, maar helaas komt allen maar 200 t/m 300 m .
Ik heb dagelijks snelheid getest, ook vanuit verschillende apparaten en rechtstreeks uit modem .
Modem reset helpt niet.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Firasz en welkom op het forum! 

@Firasz Welke NT heeft u ?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook raad ik je aan om het glasvezelpunt van de stroom te halen, 2 minuten te wachten, en hem weer aan te sluiten. Zorg ook dat er geen andere apparaten aan het downloaden/streamen zijn op het moment dat je de bekabelde speedtest doet. Ik ben benieuwd of je dan wel in de buurt komt van de 1 Gbit/s. Zorg ook dat er geen VPN actief is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• December 21, 2022

@Firasz U heeft een glasvezelaansluiting neem ik aan? Welke NT heeft u ?

Of een andere ?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 24, 2022

Hi @Firasz en welkom op het forum! 

@Firasz Welke NT heeft u ?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook raad ik je aan om het glasvezelpunt van de stroom te halen, 2 minuten te wachten, en hem weer aan te sluiten. Zorg ook dat er geen andere apparaten aan het downloaden/streamen zijn op het moment dat je de bekabelde speedtest doet. Ik ben benieuwd of je dan wel in de buurt komt van de 1 Gbit/s. Zorg ook dat er geen VPN actief is.