Skip to main content

Mijn internetĀ snelheid is bijna gehalveerd. Van 200Mb volgens contract wordt maar iets meer als 100 Mb gehaald. Denk er toch sterk over om naar Ziggo over te stappen. Ook omdat Discovery, 1 van mijn favoriete zenders, het geluid steeds weg valt en ook niet synchroon loopt met het beeld. Modem resetten helpt niet. Het tijdstip van de dag helpt wel. ā€˜s Morgens is het meestal geen probleem maar 's avonds een en al ellende.

Ā 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Heb je dit soort dingen in huis?

Ā 


Het is een directe ethernet verbinding met kabel


wat is dat voor een ding. lijkt op een ethernet over 230 V aansluiting of een schakelbaar stopcontact.

noem het beestje bij zijn naam.


Het is inderdaad een draadloos verbindingset. Data over electriciteitsnetwerk. Heb je glasvezel of koper?


koper


Heb je de lijn al eens laten doormeten ? Het kan zijn dat een van je bonded lijnen niet ok is. Je kunt dit ook zelf wel inschatten als je in de verbindingsgegevens van je router kijkt.

Bij mij heeft KPN een reparatie aan eenĀ koperlijn moeten doen, daarna was het weer prima.


Hi @Abel-S,

Aangezien je problemen ervaart met zowel je internet als je tv, kan het zijn dat er iets met de verbinding elf niet helemaal ok is.

Kijk je ook naar andere zenders en zo ja, geven die ook verstoringen? Of staat Discovery elke avond aan? Als je alleen naar Discovery kijkt, zou je dan op het moment van een verstoring eens een andere zender willen testen?

Ik wil je verbinding ook graag even doormeten, zou je daarvoorĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ik heb hetzelfde probleem nog steeds en het lijkt zelfs erger te worden. Ook op andere zenders dan Discovery hapert het geluid af en toe.


is het ook mogelijk om een afspraak met een monteur te maken in de avonduren. Dan wordt er veel meerĀ  van TV en internet gevraagd en dan treden ook juist de problemen op


Zou je om te beginnenĀ jeĀ profielĀ inĀ willen vullen @Abel-S? De kans is aanwezig dat ik bij het doormeten van je verbinding direct vind wat er mis mee isĀ šŸ˜‰

Ā