Ik heb bericht van KPN dat internetsnelheid verhoogd is van 100 Mbit/s naar 200 Mbit/s maar als ik speedtest uitvoer komt hij niet veder dan 102 Mbit/s
ik internet met vaste kabel dus niet via wifi.
Ik heb bericht van KPN dat internetsnelheid verhoogd is van 100 Mbit/s naar 200 Mbit/s maar als ik speedtest uitvoer komt hij niet veder dan 102 Mbit/s
ik internet met vaste kabel dus niet via wifi.
Heb je het glasvezelkastje al eens 2 minuten van de stroom gehaald?
Bij mij is dat gisteren ook doorgevoerd. Zonder problemen. In de aankondigings e-mail staat dat je je modem moet herstarten als je de hogere snelheid niet ervaart. Heb je dat al gedaan?
Ik heb alleen mail gehad dat het doorgevoerd is en niks over herstarten van modem .
ik zal het straks even proberen.
Ik heb de modem opnieuw opgestart maar speedtest geeft nog steeds 100 Mbit/s
helaas.
ik heb geen glasvezel
Heb je wel pairbonding (BVVDSL)? Dan loopt er vanaf het ISRA-punt een Y-kabel naar het modem. Zonder pairbonding ga je - enkele uitzonderingen met V Plus daargelaten - nooit boven 100 Mb/s uitkomen.
Ja klopt ik heb pairbonding .
Dan zal dat wel het probleem zijn.
Is dat te veranderen?
Hoi
Log daar dan eens in (http://192.168.2.254) en toon hier een screenshot van de DSL link informatie.
(Status → DSL → Geavanceerd).
Zijn beide lijnen actief?
hoe kan ik daar inloggen hij vraagt om wachtwoord waar kan ik die vinden?
Als daar nog niet eerder is ingelogd, dan laat je het wachtwoord veld leeg.
Dan zal je daarna gevraagd worden om een nieuw, eigen wachtwoord in te vullen.
zie de handleiding: Apparaathulp Directe toegang tot de Experia Box - Experia Box v10 | KPN
Alvast een vraag: branden beide lichtjes (L1 én L2) bij de DSL connector?
Beide lichtjes branden de L1 en de L2
En branden alle lampjes op de V10 groen, met name Internet en Services?
Beide lichtjes branden de L1 en de L2
Ok, dan is pairbonding actief.
Is inloggen al gelukt? Plaats dan aub de “DSL link informatie” screenshot hier.
Inloggen lukt mij niet
Ja alles brand groen
Inloggen lukt mij niet
Wat gaat er precies mis
Bedenk dat we niet mee kunnen kijken, dus geeft aub wat meer informatie.
Heb je de handleiding gebruikt: Apparaathulp Directe toegang tot de Experia Box v10 | KPN ?
Ja alles brand groen
Dan zou het kunnen zijn dat de verhoging nog niet actief is. Bel anders maandag de klantenservice op 0800-0402.
Het is me eindelijk gelukt om de gegevens te vinden .
hopelijk kan je hier iets mee.
Hier is goed te zien dat line 1 is uitgevallen. Dat je geen snelheidsverhoging merkt klopt dus wel. Bel de klantenservice 0800-0402. Zeg dat je pairbonding hebt maar dat er een lijn is uitgevallen. Er is een monteur nodig om dit op te lossen.
Bedankt ik zal morgen bellen
Hey
Hey
Nee ik heb gebeld en kreeg een sms met een link van weer internet die heb ik gevolgd en daarna een afspraak gemaakt met monteur.
Maar dat ging niet goed want dat gaf een foutmelding.oeps er ging wat mis.
Daarna weer alles gevolgd via de link en weer geprobeerd een afspraak te maken en toen stond de afspraak er al in maar heb geen bevestigings mail gehad.
Dus wacht ik even af de afspraak staat voor woensdag 23 oktober tussen 17.00 en 21.00 uur
Hey
Nee ik heb gebeld en kreeg een sms met een link van weer internet die heb ik gevolgd en daarna een afspraak gemaakt met monteur.
Maar dat ging niet goed want dat gaf een foutmelding.oeps er ging wat mis.
Daarna weer alles gevolgd via de link en weer geprobeerd een afspraak te maken en toen stond de afspraak er al in maar heb geen bevestigings mail gehad.
Dus wacht ik even af de afspraak staat voor woensdag 23 oktober tussen 17.00 en 21.00 uur
De monteur is vandaag geweest en het is opgelost .
Iedereen bedankt voor de tips en hulp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.